Gå til innhold

Bush er en syk mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri likt den mannen, men nå ser jeg helt klart at han er syk i hodet sitt.

Når jeg nå så han på CNN besøkte katastrofeområdet i New Orleans, og så hans ansiktsuttrykk, ja da er saken klar. Ser for meg Clinton i samme situasjon, det hadde vært helt noe annet.

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

14

• Zombiebob

12

• Spirea

4

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Når jeg ser han får jeg en følelse av at han er i minus på empati og innlevelsesevne og i pluss på maktsyke og griskhet?

Skrevet

Når jeg ser han får jeg en følelse av at han er i minus på empati og innlevelsesevne og i pluss på maktsyke og griskhet?

Akkurat ja. Det er en god del ubalanse der. Bare måten han går på, gir en følelse av mangel på helhet og en sjel liksom. En robot.

Skrevet

Sigar med flir om munnen---

Hvordan ville ditt ansiktsutrykk vært - perfekt?

Hvorfor skal han se ut som du forventer. Det var vel ikke du som var der. Skjerp deg!

Skrevet

Så enig, så enig. Han ligner jo utrolig mye på han på forsiden av MAD-bladene. Det sier jo sitt...

Skrevet

Det som er sykt, er vel heller å dømme noen etter utseende på denne måten.

Gjest rasmus den tredje
Skrevet

Så enig, så enig. Han ligner jo utrolig mye på han på forsiden av MAD-bladene. Det sier jo sitt...

Hvorfor sier det sitt?

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Hvorfor sier det sitt?

Fordi det er sant, kanskje? Han ligner noe helt forj*vlig, bare du lar være å ta Bush sitt tomme ansiktsuttrykk med i betraktningen. Han på MAD-bladet ser mildest talt glup ut i forhold.

Gjest rasmus den tredje
Skrevet

Fordi det er sant, kanskje? Han ligner noe helt forj*vlig, bare du lar være å ta Bush sitt tomme ansiktsuttrykk med i betraktningen. Han på MAD-bladet ser mildest talt glup ut i forhold.

Hva ser Willock ut som da?

Ikke bland inn utseendet da.

Skrevet

Hvorfor sier det sitt?

Eh, har du sett MAD? Eller aller helst, lest det?

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Hva ser Willock ut som da?

Ikke bland inn utseendet da.

"Hva ser Willock ut som da?

Ikke bland inn utseendet da."

Åssen i huleste skal man kunne si noe om hvordan noen ser ut uten å blande inn utseendet deres?

Willock ser ut som en roll-on med barberblad. En skikkelig skærping med andre ord. :-)

Skrevet

Det er bare nødvendig å kaste ett blikk på den mannen og uttrykket hans for å avgjøre at der er det ingen hjemme i øverste etasje. Stakkaren er skremmende.

Skrevet

Det er bare nødvendig å kaste ett blikk på den mannen og uttrykket hans for å avgjøre at der er det ingen hjemme i øverste etasje. Stakkaren er skremmende.

Jo, det er noen hjemme i den øverste etasjen.

En ond, ond mann....dessverre...

:-O

Skrevet

Jo, det er noen hjemme i den øverste etasjen.

En ond, ond mann....dessverre...

:-O

Jeg tror ikke han er ond. Jeg tror han lider av den fryktelige kombinasjonen dumhet og foretaksomhet og det er farlig.

Gjest ei her ute
Skrevet

Jeg tror ikke han er ond. Jeg tror han lider av den fryktelige kombinasjonen dumhet og foretaksomhet og det er farlig.

*signerer*

Skrevet

Bush er jo en pen mann, han, det er bare uttrykket i det pene ansiktet som er helt tomt. Jeg tror han forsøker å se lidende, besluttsom, inderlig, tillitsvekkende og alt på en gang. Da duger det jo med ett eneste ansiktsutrykk.

Resultatet er at han ser både arrogant og dum ut.

Skrevet

Nei, han er ikke syk.

Han er heller ikke dummere enn folk flest.

Men han er alt for lite smart til å fylle den jobben han har.

Skremmende!

Skrevet

Kan ikke være helt frisk den som ikke ser at Bush er en gal mann heller...*S*

Skrevet

Bush er jo en pen mann, han, det er bare uttrykket i det pene ansiktet som er helt tomt. Jeg tror han forsøker å se lidende, besluttsom, inderlig, tillitsvekkende og alt på en gang. Da duger det jo med ett eneste ansiktsutrykk.

Resultatet er at han ser både arrogant og dum ut.

Akkurat ja, du klarte å beskrive det meget bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...