Gå til innhold

Bush er en syk mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ser fullstendig tom ut. Det kan umulig være noen hjemme der, noe han bekrefter når han åpner kjeften.

Det er skremmende at denne mannen er verdens mektigste mann.

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

14

• Zombiebob

12

• Spirea

4

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Han har vel neppe finni opp kruttet, nei. Stod vel heller farlig nære da det smalt.

Skrevet

Han ser fullstendig tom ut. Det kan umulig være noen hjemme der, noe han bekrefter når han åpner kjeften.

Det er skremmende at denne mannen er verdens mektigste mann.

Å guri land, du vet å få sagt det! En grei måte å beskrive det mange tenker. *flirer høyt*

Skrevet

Det er bare nødvendig å kaste ett blikk på den mannen og uttrykket hans for å avgjøre at der er det ingen hjemme i øverste etasje. Stakkaren er skremmende.

Det utsagnet er så dumt at det faller på sin egen urimelighet.

Dømmer du andre på samme måten? Fargede? Kvinner? Blinde? Døve?

Skrevet

Det utsagnet er så dumt at det faller på sin egen urimelighet.

Dømmer du andre på samme måten? Fargede? Kvinner? Blinde? Døve?

Fargede og døve med den samme psykotiske tomheten i øynene ville nok bli dømt på samme måte, men det er forsåvidt ikke så farlig om det er dumme, fargede eller døve mennesker der ute sålenge de ikke skal styre en supermakt. Når det gjelder de blinde... nei sannelig, jeg tror jeg måtte sett etter noe annet enn øya....

Skrevet

Fargede og døve med den samme psykotiske tomheten i øynene ville nok bli dømt på samme måte, men det er forsåvidt ikke så farlig om det er dumme, fargede eller døve mennesker der ute sålenge de ikke skal styre en supermakt. Når det gjelder de blinde... nei sannelig, jeg tror jeg måtte sett etter noe annet enn øya....

Nå forteller øynene i utgangspunktet ingenting.

Men selv om de gjorde det: Når du ser Bush på TV, så har signalene gått fra linsen(e) i kameraet via transformasjoner, innpakking og utpakking, over luft, via satelitt og kabel, fram til TVen din, hvor de omformes enda en gang.

Og i tillegg bruker du kanskje linser eller briller, som også vrir og vrenger på virkeligheten.

Det er ingen sjanse for at du kan lese noe som helst ut av øynene til en du ser på tven. Alt er i ditt eget hode.

Skrevet

Men selv om de gjorde det: Når du ser Bush på TV, så har signalene gått fra linsen(e) i kameraet via transformasjoner, innpakking og utpakking, over luft, via satelitt og kabel, fram til TVen din, hvor de omformes enda en gang.

Og i tillegg bruker du kanskje linser eller briller, som også vrir og vrenger på virkeligheten.

Det er ingen sjanse for at du kan lese noe som helst ut av øynene til en du ser på tven. Alt er i ditt eget hode.

Hold opp'a Bob *rofl*

Skrevet

Jeg tror ikke han er ond. Jeg tror han lider av den fryktelige kombinasjonen dumhet og foretaksomhet og det er farlig.

Det tror jeg du har helt rett i.

Skrevet

Nei, han er ikke syk.

Han er heller ikke dummere enn folk flest.

Men han er alt for lite smart til å fylle den jobben han har.

Skremmende!

"Han er heller ikke dummere enn folk flest."

Nåja...jeg minstenker ham for å være noe under gjennomsnittet.

"....................................."

Skrevet

Så enig, så enig. Han ligner jo utrolig mye på han på forsiden av MAD-bladene. Det sier jo sitt...

Alf.red? :-)

".............................."

Skrevet

Alf.red? :-)

".............................."

Var det DET han het, ja.

Skrevet

Tøv. Man kan lese veldig mye, både fysisk og psykisk av øyene til folk. Det er imidlertid ikke dermed sagt at tolkningen man gjør er korrekt.

Men at G.W.Bush er en særlig positiv politisk supermaktleder er vel heller tvilsomt. Han er altfor nasjonalistisk og republikansk-ekstrem for et moderne samfunn. Ellers har det jo vært hevdet av folk som sikkert vet mer enn du og meg om slikt at fyren er rimelig dårlig utstyrt med empati, og at han ikke er spesiellt begavet har vært kjent siden lenge før han ble president.

"......................................"

Skrevet

Var det DET han het, ja.

I Norsk Mad, ihvertfall :-)

"..............................."

Skrevet

Tøv. Man kan lese veldig mye, både fysisk og psykisk av øyene til folk. Det er imidlertid ikke dermed sagt at tolkningen man gjør er korrekt.

Men at G.W.Bush er en særlig positiv politisk supermaktleder er vel heller tvilsomt. Han er altfor nasjonalistisk og republikansk-ekstrem for et moderne samfunn. Ellers har det jo vært hevdet av folk som sikkert vet mer enn du og meg om slikt at fyren er rimelig dårlig utstyrt med empati, og at han ikke er spesiellt begavet har vært kjent siden lenge før han ble president.

Det er umulig å tolke slikt basert på tv-bilder, du kan jo knapt avgjøre hvilken farge han har på øynene.

Nei, døm mannen etter hva han gjør, ikke hvordan han ser ut.

Skrevet

Det er umulig å tolke slikt basert på tv-bilder, du kan jo knapt avgjøre hvilken farge han har på øynene.

Nei, døm mannen etter hva han gjør, ikke hvordan han ser ut.

Selvfølgelig er det vanskeligere på et bilde eller en skjerm enn i rl, men det er ikke umulig.

"..................................."

Skrevet

Selvfølgelig er det vanskeligere på et bilde eller en skjerm enn i rl, men det er ikke umulig.

"..................................."

Det er hvertfall umulig å feste noe lit til det.

Det er i beste fall gjetting, selv ansikt til ansikt. TVbildene er en strøm av feilkilder så stor at det er tull å spekulere.

(Ref også den latter-testen på nettet, der det viser seg at selve øynene ikke avslører noe, men vi kan lese litt av ansiktsbevegelsene ellers. )

Nei, døm han for hva han gjør, ikke hvordan han ser ut.

Skrevet

Det er hvertfall umulig å feste noe lit til det.

Det er i beste fall gjetting, selv ansikt til ansikt. TVbildene er en strøm av feilkilder så stor at det er tull å spekulere.

(Ref også den latter-testen på nettet, der det viser seg at selve øynene ikke avslører noe, men vi kan lese litt av ansiktsbevegelsene ellers. )

Nei, døm han for hva han gjør, ikke hvordan han ser ut.

Nå har du gjentatt deg selv uten stans ganske lenge her. Personlig dømmer jeg den texas-konservative republikanerjævelen for det han gjør. Det er ikke dermed sagt at jeg dømmer USA som land for alt de gjør.

Skrevet

Nå har du gjentatt deg selv uten stans ganske lenge her. Personlig dømmer jeg den texas-konservative republikanerjævelen for det han gjør. Det er ikke dermed sagt at jeg dømmer USA som land for alt de gjør.

Jeg må jo gjenta det, det virker ikke som om det går inn.

Skrevet

Jeg må jo gjenta det, det virker ikke som om det går inn.

Hvis folk ignorerer gjentatte utsagn, så er det sjelden fordi det ikke "går inn".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...