Gå til innhold

Bush er en syk mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis folk ignorerer gjentatte utsagn, så er det sjelden fordi det ikke "går inn".

"......................................"

Well, man kan ikke gjøre annet enn å prøve...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

14

• Zombiebob

12

• Spirea

4

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Well, man kan ikke gjøre annet enn å prøve...

Joda. Etter en stund slutter man å gjenta seg selv. Jo mer man gjentar det samme om og om igjen, jo mer virker det som om man selv er like døv som man anklager andre for å være.

"....................................."

Skrevet

Joda. Etter en stund slutter man å gjenta seg selv. Jo mer man gjentar det samme om og om igjen, jo mer virker det som om man selv er like døv som man anklager andre for å være.

Neida, i dette tilfellet, f.eks, ser det faktisk ut som om jeg fikk deg til å bli enig.

Skrevet

Neida, i dette tilfellet, f.eks, ser det faktisk ut som om jeg fikk deg til å bli enig.

Beklager å måtte skuffe deg, men det fikk du nok ikke. Jeg har aldri hevdet annet enn at man skal dømme folk etter hva de gjør.

"...................................."

Skrevet

Beklager å måtte skuffe deg, men det fikk du nok ikke. Jeg har aldri hevdet annet enn at man skal dømme folk etter hva de gjør.

You're in denial, men ellers er jeg fornøyd.

Skrevet

You're in denial, men ellers er jeg fornøyd.

Å? Mener du med det at jeg har hevdet at man skal dømme folk etter hvordan de ser ut, hvor de kommer fra e.l.? I såfall tar jeg gjerne mot eksempler på tilfeller hvor jeg har gjort det.

Skrevet

Å? Mener du med det at jeg har hevdet at man skal dømme folk etter hvordan de ser ut, hvor de kommer fra e.l.? I såfall tar jeg gjerne mot eksempler på tilfeller hvor jeg har gjort det.

Jeg sier meg fornøyd med at du sikter på ikke å gjøre det igjen, det blir bra sånn. Kommer sjelden noe godt ut av å grave i gamle innlegg uansett.

Skrevet

Jeg sier meg fornøyd med at du sikter på ikke å gjøre det igjen, det blir bra sånn. Kommer sjelden noe godt ut av å grave i gamle innlegg uansett.

Altså: Du kommer med oppdiktede påstander som mangler rot i virkeligheten. Jeg er ikke fornøyd med at du slenger ut påstander du plukker ut av luften. Men jeg ignorerer det fordi det sannsynligvis kan forklares ut i fra ditt modenhetsnivå. Så nei - du trenger ikke backe opp påstandene dine med fakta i dette tilfellet - enhver kan jo se at du mangler dette.

"......................................."

Skrevet

Altså: Du kommer med oppdiktede påstander som mangler rot i virkeligheten. Jeg er ikke fornøyd med at du slenger ut påstander du plukker ut av luften. Men jeg ignorerer det fordi det sannsynligvis kan forklares ut i fra ditt modenhetsnivå. Så nei - du trenger ikke backe opp påstandene dine med fakta i dette tilfellet - enhver kan jo se at du mangler dette.

"......................................."

Det er ikke nødvendig å backe opp - det viktige er at du så tydelig proklamerer at du ikke gjør sånne ting.

Fint.

(For hvis jeg skulle ha backet det opp, så hadde jeg sikkert funnet fram lenker som denne:

http://www.doktoronline.no/forum/6/1784.ipg?view=thread&thread=2729011)

Skrevet

Det er ikke nødvendig å backe opp - det viktige er at du så tydelig proklamerer at du ikke gjør sånne ting.

Fint.

(For hvis jeg skulle ha backet det opp, så hadde jeg sikkert funnet fram lenker som denne:

http://www.doktoronline.no/forum/6/1784.ipg?view=thread&thread=2729011)

Uhm....ja? Ser du noen nedrakking på grunnlag av hvordan vedkommende ser ut der? Såvidt jeg kan huske, så snakket jeg vel om hva vedkommende gjør/gjorde, og så om hvordan vedkommende så/ser ut. For å være spesifikk, så har jeg alt av meninger om både denne fjotten, kua han er gift med og sønnen utelukkende fra ting de har sagt og gjort. At det etterpå viser seg at hvordan de fremstår visuellt sett passer godt til hvordan de later til å være er en annen sak.

Skrevet

"Han er heller ikke dummere enn folk flest."

Nåja...jeg minstenker ham for å være noe under gjennomsnittet.

Er ikke det nesten det samme da?

Minst halvparten er jo dummere enn gjennomsnittet! ;-)

Skrevet

Er ikke det nesten det samme da?

Minst halvparten er jo dummere enn gjennomsnittet! ;-)

"Minst halvparten er jo dummere enn gjennomsnittet! ;-)"

Eller noen få ligger så langt under at de veier opp for at de fleste ligger over :-)

Skrevet

"Minst halvparten er jo dummere enn gjennomsnittet! ;-)"

Eller noen få ligger så langt under at de veier opp for at de fleste ligger over :-)

Jeg deler ikke ditt optimistiske syn på saken! ;-)

Skrevet

Jeg deler ikke ditt optimistiske syn på saken! ;-)

Jeg vet ikke helt om jeg gjør det selv, heller :-)

Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg gjør det selv, heller :-)

*he he*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...