Gjest koma Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jeg må bare le litt:) Av dere, og ikke minst meg selv. Tydeligvis andre som også kjeder seg på selveste fredagskvelden:) Takket være dere har jeg nå lært hva gjøre med både hengepupper og julekalender. Så: Come what may, I am prepared;) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Dol gir deg svar på abselutt alt! Trenger ikke noe annet ;-) 0 Siter
Gjest Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Dol gir deg svar på abselutt alt! Trenger ikke noe annet ;-) Ikke på hvordan jeg får det 7 sider lange dokumentet mitt tilbake til normalstand med vanlige bokstaver i stedet for firkanter... *ser med tomt blikk ut i lufta* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Ikke på hvordan jeg får det 7 sider lange dokumentet mitt tilbake til normalstand med vanlige bokstaver i stedet for firkanter... *ser med tomt blikk ut i lufta* Oj, ja det var jo sant. Men det gjort en innsats for og hjelpe deg iallefall ;-) 0 Siter
Gjest skrævadottir Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Ikke på hvordan jeg får det 7 sider lange dokumentet mitt tilbake til normalstand med vanlige bokstaver i stedet for firkanter... *ser med tomt blikk ut i lufta* Ved å merke alt og velge en skrifttype som kan vises? Courier New ? 0 Siter
Gjest Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Ved å merke alt og velge en skrifttype som kan vises? Courier New ? Det har jeg nok prøvd... Jeg merket alt, og forandret til skriften "MS outlook". Så _lagret_ jeg det (toskete, jeg vet det). Etterpå ble det firkanter uansett hvilken skrift jeg valgte... Men jeg har igrunnen gitt opp det dokumentet nå. Det ligger i recycle bin... 0 Siter
Gjest Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Oj, ja det var jo sant. Men det gjort en innsats for og hjelpe deg iallefall ;-) Javisst, det er tanken som teller 0 Siter
Gjest koma Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Dol gir deg svar på abselutt alt! Trenger ikke noe annet ;-) Ikke all kunnskapen en får, som en trenger heller, hehe;) Eller-kan jo aldri vite hva en kommer utfor da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.