Gå til innhold

Hehehe, dere er noen søte skruller;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare le litt:) Av dere, og ikke minst meg selv. Tydeligvis andre som også kjeder seg på selveste fredagskvelden:) Takket være dere har jeg nå lært hva gjøre med både hengepupper og julekalender. Så: Come what may, I am prepared;)

Skrevet

Dol gir deg svar på abselutt alt! Trenger ikke noe annet ;-)

Skrevet

Ikke på hvordan jeg får det 7 sider lange dokumentet mitt tilbake til normalstand med vanlige bokstaver i stedet for firkanter...

*ser med tomt blikk ut i lufta*

:P

Skrevet

Ikke på hvordan jeg får det 7 sider lange dokumentet mitt tilbake til normalstand med vanlige bokstaver i stedet for firkanter...

Oj, ja det var jo sant.

Men det gjort en innsats for og hjelpe deg iallefall ;-)

Gjest skrævadottir
Skrevet

Ved å merke alt og velge en skrifttype som kan vises?

Courier New ?

Skrevet

Ved å merke alt og velge en skrifttype som kan vises?

Courier New ?

Det har jeg nok prøvd...

Jeg merket alt, og forandret til skriften "MS outlook". Så _lagret_ jeg det (toskete, jeg vet det).

Etterpå ble det firkanter uansett hvilken skrift jeg valgte...

Men jeg har igrunnen gitt opp det dokumentet nå. Det ligger i recycle bin...

Skrevet

Oj, ja det var jo sant.

Men det gjort en innsats for og hjelpe deg iallefall ;-)

Javisst, det er tanken som teller :D

Skrevet

Ikke all kunnskapen en får, som en trenger heller, hehe;) Eller-kan jo aldri vite hva en kommer utfor da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...