Gjest Timari Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 har brukket armen og har derfor påloggingsproblemer på pc'en på skolen hvor jeg må trykke disse tastene samtidig for å logge meg. Synes å huske at det var et sted i innstiller man kunne fikse det slik at man ikke trengte å trykke på alle disse tastene hver gang hvor finner jeg det? 0 Siter
citoyen Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Disse innstillingene må nok gjøres av skolens nettverksadministrator. Det er en sikkerhetsinnstilling for at det ikke skal gå an å lage en falsk innloggingsskjerm og dermed stjele andres passord, og det er ikke meningen brukerne skal kunne endre dette selv. 0 Siter
Gemini Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Start - Control Panel - Accessibility Options - Sticky Keys. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Start - Control Panel - Accessibility Options - Sticky Keys. takk:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.