Gå til innhold

Til dere med hengeballer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk, jeg kom ikke på hva de het...:)

Det kalles å fortrenge ;)

hare1365380455
Skrevet

Det kalles å fortrenge ;)

Men jeg hadde faktisk ikke slike bukser... Helt sant!:)

Skrevet

Men jeg hadde faktisk ikke slike bukser... Helt sant!:)

*host*

Ikke jeg heller!

(jugekors)

Skrevet

Ville tro syklister hadde et godt råd for klamme og svette baller.

Jeg vet at de smører inn "der nede" med et- eller-annet før de sykler Birkebeinerrittet og andre løp - da svetter de iallfall noen tonn.

Gjest skrævadottir
Skrevet

Du kan få deg slike 80-talls bukser som "hang" i skrittet og var vide på midten... (Husker dere disse buksene?)

Når Mohammed kommer tilbake, skal han bli født av en mann, sa de i gamle dager, derfor går arabere (muhammedanere) med slike bukser. Så ikke Mohammed skal falle på bakken.

Er det sant? At de tror det mener jeg?

Skrevet

Å, søtt vers! Hvem har skrevet det??

Hihi... Vazelina Bilopphøggers :-)

hare1365380455
Skrevet

Når Mohammed kommer tilbake, skal han bli født av en mann, sa de i gamle dager, derfor går arabere (muhammedanere) med slike bukser. Så ikke Mohammed skal falle på bakken.

Er det sant? At de tror det mener jeg?

Åja.

Gjest skrævadottir
Skrevet

Åja.

Tenk, født av en mann, du.

Hva skal kvinner skryte av da?

Gjest skrævadottir
Skrevet

Det kan være en idé å anskaffe seg kilt eller to?

To er bra - så har du å skifte med. En grønnrutet og en rødrutet.

Går skotter med truse under kilten?

*The aaanswer is bloooowing in the wiiiiind*

En skotte jeg kjenner hadde på seg rosa blondetruser under for moro, og damene hylte av fryd. Alle skulle kikke.

hare1365380455
Skrevet

Tenk, født av en mann, du.

Hva skal kvinner skryte av da?

Nei, hva kunne det vært?

Gjest skrævadottir
Skrevet

Apropos henge. En del menn opererer pungen for å stramme opp så de slipper sitte på ballene hele tida. Og slippe at de detter ut av buksebeina på shortsen.

Skrevet

Går skotter med truse under kilten?

*The aaanswer is bloooowing in the wiiiiind*

En skotte jeg kjenner hadde på seg rosa blondetruser under for moro, og damene hylte av fryd. Alle skulle kikke.

Det sies at de ikke gjør det, og det jeg har sett av "avslørende" bilder (stort sett slike som går rundt på e-post), så bekreftes det der.

:o)

Gjest skrævadottir
Skrevet

Det sies at de ikke gjør det, og det jeg har sett av "avslørende" bilder (stort sett slike som går rundt på e-post), så bekreftes det der.

:o)

Så praktisk å slippe trusevask. I Skottland er det kaldblåst som f, så det tror jeg egentlig ikke på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...