Gå til innhold

Har lyst til å unne meg et sidesprang..

Anbefalte innlegg

Gjest Snart utro?

Er sammen med mannen min på 12 året, og vi har to barn sammen.

Er begge nå i midten av 30-årene og er ferdige med den verste småbarns perioden.

Livet har derfor roet seg litt ned, og det har blitt mere tid og rom for å tenke på seg selv igjen.

Av diverse grunner har samlivet og sexlivet vårt stagnert veldig de siste 2-3 årene.

Vi er klar over det begge to, og vil vel egentlig prøve å rette på det. Men det skorter på tid og krefter, og det er lett å resignere litt ettersom tiden går uten bedring.

Det er ikke på det nivå at vi vurderer å gå fra hverandre, Men det har blitt veldig mye hverdag, og lite pleie av forholdet.

Jeg har vært heldig, og holder meg godt med tanke på kropp og utseende. Blir ofte tatt for å være langt yngre enn jeg er, og føler meg fortsatt ganske ungdommelig.

Jeg er vel en såkalt pen jente, og har alltid fått mye oppmerksomhet og komplimenter fra gutter/menn.

Og jeg skal ærlig innrømme at dette er noe jeg både setter pris på og trenger, selvom jeg er i et forhold.

Jeg har vært utro i tidligere forhold i ungdomstiden. Og mens jeg har vært sammen med min mann har jeg av og til dratt flørten litt langt og rotet litt med andre gutter,men jeg har ikke gått lenger.

Nå har jeg møtt en type igjennom jobben som jeg har hatt en flørt på gang med ved et par anledninger. Siste gang rota vi sammen, og han ville gjerne at jeg skulle bli med ham hjem. Men siden forholdene ikke lå til rette der og da, ble vi enige om å ha den til gode til neste anledning.

Denne anledningen kommer trolig om et par uker.

Og siden jeg er veldig tiltrukket av denne typen, er det veldig fristende å la det stå til.

Han er den første jeg har møtt etter min mann, som jeg virkelig kunne tenke meg å gå til sengs med.

Vår forrige flørt var ganske intens, så jeg vet at jeg vil ha store problemer med å la være hvis anledningen kommer.

Selvfølgelig sier fornuften at jeg burde holde meg langt unna.

Men en annen stemme sier at jeg kan unne meg denne opplevelsen fordi jeg trenger denne spenningen i hverdagen.

Det ville være herlig å slippe å være så fornuftig hele tiden. Og bare gi etter for det man har lyst til for en gangs skyld!

Man lever jo kun en gang. Og når man er 80 er det liksom for seint...

Da kan man heller ikke glede seg over alt man lot være å gjøre, men man kan glede seg over det man har gjort!

Betingelsen er selvfølgelig at ingen blir såret. Men jeg vet at sjansen er lik null for at mannen min finner det ut hvis jeg ikke forteller det selv.

Så er det virkelig så galt å skeie ut litt av og til for å sprite opp hverdagen litt.

Er det noen som kjenner seg igjen i dette?

Eller er det bare jeg som er så ego at jeg vil ha både pose og sekk??

Fortsetter under...

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kvinnen20

13

• Goliath

11

• favn

7

• felle

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest exelskerinnen

Jeg forsøkte meg på et lignende innlegg for ikke så lenge siden. Og jeg har samme filosofi som deg.

Mitt innlegg ble gjenstand for høy moral. Moralistene kunne boltre seg vilt, og de gjorde de i flere dager, og vel så det.

Derfor vil jeg heretter være yderst forsiktig med å ytre mine erfaringer og tanker, som av noen oppfattes som "umoralsk".

Om du skulle oppleve det samme etter ditt innlegg, så er det helt normalt, her på dol. Skulle du noengang tvile på om disse menneskene lever i 2005, så er vi iallfall to.

Lev mens du kan, og gjør det som er best for deg!

Personlig ville jeg aldri gjort det, med tanke på mann og barn. Jeg er vel ikke 2005-materiale. (selvom jeg er 20)

Synes det er helt forferdelig, ville ikke kunne forstå noensinne dersom min mann følte han kunne "unne" seg å ha sex med noen andre fordi vårt forhold hadde stagnert.

Men igjen, du har sikkert bestemt deg, og vil vel gjøre det uansett. Da vil jeg bare håpe du fikser det uten å angre når du er 80, og at du klarer å holde det hemmelig. Barn kan lett finne dette veldig ubehagelig. (barn av utro far, snakker av erfaring)

Er ikke meningen å være kristelig (er ikke troende) eller fryktelig prippen, men klarer ikke å like slikt.

:-/

Whatever floats your boat.

Hva driver deg mest, spenningen ved å gjøre det i hemmelighet eller tanken på at du kan ha sex med hvem du vil, evt. noe annet?

Dersom første valg kan du vel risikere at når denne grensen er brutt vil du gjøre det flere ganger. Dersom andre valg, kanskje ta en pause i forholdet?

Beklager...jeg vil ikke dømme, alle har sine grunner, men jeg synes det måtte være så trist for din mann.

Håper du gjør det du finner ut er riktig og ingen blir såret.:)

hmm..når jeg leste det en gang til, du har jo allerede vært utro. Roter du rundt med andre menn (og denne mannen du nå vil ha sex med) synes jeg du bare skal stå på.

I hvertfall slik jeg definerer utro. (flørting er ok, men ikke roting)

Da er det for sent

uansett. Lykke til, god samvittighet.

Dersom dere trengte hverdags-avbrekk kunne dere jo for eksempel gjort noe spennende sammen? Kanskje du kunne foreslått noe litt dristig seksuelt? Partner-bytte evt.

Gjest xxxxx idag

Jeg forsøkte meg på et lignende innlegg for ikke så lenge siden. Og jeg har samme filosofi som deg.

Mitt innlegg ble gjenstand for høy moral. Moralistene kunne boltre seg vilt, og de gjorde de i flere dager, og vel så det.

Derfor vil jeg heretter være yderst forsiktig med å ytre mine erfaringer og tanker, som av noen oppfattes som "umoralsk".

Om du skulle oppleve det samme etter ditt innlegg, så er det helt normalt, her på dol. Skulle du noengang tvile på om disse menneskene lever i 2005, så er vi iallfall to.

Vi er nok flere,men det kan ikke sis åpent på dol.

Akkurat på det virker de fleste dolere veldig moralske.

Annonse

Er det galt med moral?

Jeg vil si det er egoistisk.

Utroskap handler ikke om å sprite opp hverdagslivet; som du kaller det; men om å forråde sin partner.

Så lenge begge parter er enige i at de kan finne seg eventyr på hver sin kant er det greit nok det; selv om det i mange tilfeller er begynnelsen på slutten av et forhold; men når den ene parten bestemmer seg for å gjøre dette i det skjulte, så trår man over en del grenser for hva som er akseptabelt i forhold til tillit og respekt for sin partner.

Har hørt at en del del skjulte bifile menn bruker samme rettferdiggjøring forøvrig.

At de holder skjult for partner at de er bifile - og at det er helt ok at de har sine små saunaeventyr med menn - fordi det kona/samboeren ikke vet, har hun jo ikke vondt av.

"Eller er det bare jeg som er så ego at jeg vil ha både pose og sekk?? "

Så du synes selv dette er en egoistisk handling, som potensielt kan såre andre.

Da burde det være helt uinteressant om andre tenker det samme. Det er nemlig ikke sånn at din utroskap blir "mindre alvorlig" dersom det er andre som også er utro.

Så fordi vi lever i 2005, så skal man ikke ta hensyn til de man elsker sine følelser lengere? Logisk...

Dy synes utroskap er greit, fordi ingen blir såret om de ikke vet. Så det handler ikke om hva slags menneske du er i det hele tatt?

Om jeg har to forhold samtidig, så er det greit om ingen vet det?

Om jeg baktaler min beste venn og forteller alle jeg kjenner hva hun har betrodd meg, så er det greit så lenge hun ikke finner det ut?

Om jeg stjeler i butikken, så gjør det ingenting, fordi ingen blir direkte såret av det?

Det er ditt liv. Og det er du som bestemmer hva slags person du vil være. Det er synd på deg. Og det er synd på mannen din som ikke vet hva slags person han er gift med og som er tvunget til å leve på en løgn.

Annonse

snart utro?

I mine øyne har du vært utro mange ganger allerede og har ingen moral igjen. Å rote med andre mannfolk mens man er gift er helt forkastelig. Og følelsesmessig og i tankene har du vært seriøst utro allerede.

For guds skyld.. ha deg i alle ender. Håper mannen din fersker deg og forlater deg.

Gjest sussilei

Du har bestemt deg. Du kommer til å være utro dersom du går på den "anledningen" om et par uker, med innstillingen din har du ikke sjangs til å la være.

Er du forresten sikker på at du klarer å la vær å ha flere sidesprang dersom det første blir "fantastisk"?

Jeg blir ikke forbauset om du er skilt om en 5-årstid. Og hvis du ikke er det, synes jeg virkelig synd på mannen din.

Gjest Snart utro?

Ja, jeg regnet med at jeg ga moralistene er skikkelig gavepakke når jeg skrev dette innlegget!

Så det er godt og se at det faktisk finnes enkelte andre som tenker i samme baner som meg!

Takk for forståelsen.

Jeg er en annen

Ja, jeg regnet med at jeg ga moralistene er skikkelig gavepakke når jeg skrev dette innlegget!

Så det er godt og se at det faktisk finnes enkelte andre som tenker i samme baner som meg!

Takk for forståelsen.

Hvorfor forselår du ikke et åpen forhold for typen? Er det ikke rett og rimelig at han også kan pule litt rundt hvis du kan det?

Det er vel mest dette misforholdet folk reagerer på, ikke sex utenfor forhold i seg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...