Gå til innhold

Fælt å MÅTTE stå opp tidlig i helgen!

Anbefalte innlegg

Gjest et navn eller kallenavn
Skrevet

Jeg skulle gjerne sovet lenge......

Gjest Morgen stund har gull i munn.
Skrevet

Nå har jeg vært i stallen å foret, måka møkk og sett til høner.

Deilig å få litt ut av dagen.

Været her er topp også, så dag var det bare fint å stå opp så tidlig:-)

Da kan jeg få gjort mye i løpet av dagen.

Ha en god dag:-)

Skrevet

Jeg skulle gjerne sovet lenge......

Jeg er så trøtt som en strømpe, men må på en jobb :(

Har vært strømpetrøtt hele uka, og vondt i halsen og syns synd på meg selv, det er vel lov?

Fikk du ikke sove, eller måtte du opp du oxo?

Skrevet

Nå har jeg vært i stallen å foret, måka møkk og sett til høner.

Deilig å få litt ut av dagen.

Været her er topp også, så dag var det bare fint å stå opp så tidlig:-)

Da kan jeg få gjort mye i løpet av dagen.

Ha en god dag:-)

Høres bra ut hvis man er vant til det. Er nok bymenneske. Men lurer av og til på å flytte på landet/ til sjøen osv. Men må ha litt folk rundt meg. Og det er ikke lett å bli akseptert i mindre miljøer i dette landet, hvis du ikke er litt amøbisk av natur.

Gjest et navn eller kallenavn
Skrevet

Jeg er så trøtt som en strømpe, men må på en jobb :(

Har vært strømpetrøtt hele uka, og vondt i halsen og syns synd på meg selv, det er vel lov?

Fikk du ikke sove, eller måtte du opp du oxo?

Jeg ble vekket tidlig av barna. Mannen min sover enda (han var ute i går). Jeg pleier å være på jobb i helgene, men i dag har jeg fri. Sukk; så er det huset som må ryddes osv. Ha en fin dag!

Gjest solemaniya
Skrevet

Fokuser på det positive og tenk på hvor heldig du er som har noe å stå opp til;)

Skrevet

Jeg ble vekket tidlig av barna. Mannen min sover enda (han var ute i går). Jeg pleier å være på jobb i helgene, men i dag har jeg fri. Sukk; så er det huset som må ryddes osv. Ha en fin dag!

Takk :)

Tips mannen din om at når du har fri, må du av og til sove ut, selv om han kanskej står opp med ungene når du jobber!

Skrevet

Hmmm, har du barn?

Ikke små, nei! Men jeg husker godt den tiden også!!!

Skrevet

Fokuser på det positive og tenk på hvor heldig du er som har noe å stå opp til;)

Ja det har du veldig rett i. For mye av det ene, eller for mye av det andre, er ikke bra!

Så man skal iallfall ikke misunne hverandre, selv om det er fort gjort!

En god dag til deg!

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg var oppe klokka 6 i dag. Da var sjefen lys våken. Sjefen er snart 7 uker gammel. Som regel sover hun til rundt 11, eller i hvertfall til 9, men siden det er lørdag i dag så dro hun meg opp klokka 6. Men jeg har fått sove litt etter det altså.

Skrevet

Ja du har rett, det er helt ufattelig grusomt!

Men litt hverdagsklaging er også lov, selv om det er krig og voldtekter og katastrofer i verden.

Vi må ta vare på både det store universet, og vårt lille hverdagsunivers. På sult, nød og elendighet der vi kan hjelpe, og på oss selv (!) og våre nærmeste mennesker og naboer.

Skrevet

Jeg var oppe klokka 6 i dag. Da var sjefen lys våken. Sjefen er snart 7 uker gammel. Som regel sover hun til rundt 11, eller i hvertfall til 9, men siden det er lørdag i dag så dro hun meg opp klokka 6. Men jeg har fått sove litt etter det altså.

Så heldig du er da, som har en 7 uker gammel sjef! Grattis!!! :)))

Det er verdt å bli berøvet nattesøvnen, og kjempeflott hvis du ikke er helt alene om omsorgen! Heldige dere..

Gjest trultemor25
Skrevet

Så heldig du er da, som har en 7 uker gammel sjef! Grattis!!! :)))

Det er verdt å bli berøvet nattesøvnen, og kjempeflott hvis du ikke er helt alene om omsorgen! Heldige dere..

Jeg er ikke _helt_ alene om omsorgen. Det er da en pappa som bor her og. Men det føles mer som om jeg har 2 stk å forsørge, en sjef på 7 uker og en baby på 25år. Litt slemt å si kanskje.. men sånn er det.

Skrevet

Jeg er ikke _helt_ alene om omsorgen. Det er da en pappa som bor her og. Men det føles mer som om jeg har 2 stk å forsørge, en sjef på 7 uker og en baby på 25år. Litt slemt å si kanskje.. men sånn er det.

Jeg har fem jeg!

På 9 mnd, 4 1/2 år, 6 år, 7 år og 28 år!

*skjønner følelsen*

:P

Skrevet

Høres bra ut hvis man er vant til det. Er nok bymenneske. Men lurer av og til på å flytte på landet/ til sjøen osv. Men må ha litt folk rundt meg. Og det er ikke lett å bli akseptert i mindre miljøer i dette landet, hvis du ikke er litt amøbisk av natur.

Det er jeg ikke automatisk enig i!

I vårt "lille miljø", tar vi med glede og varme i mot nye bygdefolk :)

Skrevet

Det er jeg ikke automatisk enig i!

I vårt "lille miljø", tar vi med glede og varme i mot nye bygdefolk :)

Ja men tar dere med glede i mot byfolk oxo? Og får man lov å ha andre og sære/rare/'fine' vaner og sånt? Hvordan lærer man seg skikk og bruk på stedet du bor?

Skrevet

Jeg har fem jeg!

På 9 mnd, 4 1/2 år, 6 år, 7 år og 28 år!

*skjønner følelsen*

:P

DET hørtes slitsomt ut, ja!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...