Gå til innhold

Fælt å MÅTTE stå opp tidlig i helgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja men tar dere med glede i mot byfolk oxo? Og får man lov å ha andre og sære/rare/'fine' vaner og sånt? Hvordan lærer man seg skikk og bruk på stedet du bor?

Vi tar i glede i mot alle som vil bo i bygda vår! Vi trenger jo folk her for at ikke samfunnet skal "dø ut", og skolen skal forsvinne og sånn.

Vi er jo ikke akkurat noen usiviliserte og bondske vesen som ikke vet noe om byliv heller, da :P

Det er jo mange her som har bodd i byen før, som trives godt og blir godt tatt i mot av bygdefolket.

Ellers har vi ikke noen spesiell "skikk og bruk" her i forhold til andre plasser :)

Skrevet

Jeg var oppe klokka 6 i dag. Da var sjefen lys våken. Sjefen er snart 7 uker gammel. Som regel sover hun til rundt 11, eller i hvertfall til 9, men siden det er lørdag i dag så dro hun meg opp klokka 6. Men jeg har fått sove litt etter det altså.

Høh, det er vel ikkeno - sjefen her i huset (15 mnd) har ikke latt mamma&pappa sove lenger enn til 05-06.30 siden han ble født.

Unntakene kan telles på én hånd, og det var som regel morgener der vi skulle ekstra tidlig opp, da han selvfølgelig plutselig måtte vekkes.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...