Gå til innhold

Kos/kroppskontakt/sjalusi.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker å sitte på fanget til andre menn. Jeg elsker når menn kysser meg på begge kinn. Jeg liker i det hele tatt kroppskontakt.

(Ikke med hvem som helst, det må være kontakt og fellesskap som ikke er spesielt seksuell). Har kjæreste, er trofast av natur.

Jeg mener at det er måten det foregår på, Og hvaslags type man er, som avgjør om det gir feil signaler. Og om det gir grunnlag for provokasjon. For meg er det naturlig å være utadvendt og impulsiv. Hadde kjæresten min gjort det samme, hadde det liksom betydd noe annet, for han ER ikke sånn.

Synspunkter?

Hvordan er du? Livet uten menn hadde vært trist asså!!

Gjest et navn eller kallenavn
Skrevet

Vi har en kamerat, og vi to kan godt holde rundt hverandre eller danse sammen når vi fester. Mannen min mener at det er helt greit (tror jeg), men jeg vet ikke om fruen til kameraten ville likt dette.

Skrevet

For meg blir det helt feil, jeg vil ha kroppskontakt fra kjæresten min, ikke fra andre menn.

Og hadde et kvinnfolk satt seg på fanget hans og han hadde kysset henne på kinnene og gitt henne kroppskontakt - ja, da hadde Lillemus blitt sint! Og blitt Tordenmus!

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

"Jeg mener at det er måten det foregår på, Og hvaslags type man er, som avgjør om det gir feil signaler."

Selvfølgelig! Problemet er bare at andre ikke ser det på samme måten som deg og nok ikke ser dine "uskyldige, utadvente" signaler. I de flestes verden, også min, gjør man bare ikke slikt fordi det sender ut *feil* signaler. Hadde du vært kjæresten min hadde du nok blitt dumpa fort.

Skrevet

Men går du å setter deg på andres menn fang så vil det mest sannsynlig bli oppfattet ganske annerledels enn det du mener, uavhengig av at du er sånn av natur. Det er jo ikke alle som kjenner deg like godt til en hver tid og vet hvordan du er?

Skrevet

Test metoden din på en firmafest *lol* da skal du se reaksjoner og høre det i år etterpå, samme om det ikke skjer en skit. Husk gutter blir fort "kåte" en vakker kvinne dumper på fangethans og han reagerer så fort at du kan risikere å knekke "ham" *S* så lille kvinne, varsom med din "åpenhet". De fleste liker jo kroppskontakt men det virket litt voldsomt **lykke til**

Hadde frua gjort noe slikt hadde jeg blitt litt betenkt.

Skrevet

Test metoden din på en firmafest *lol* da skal du se reaksjoner og høre det i år etterpå, samme om det ikke skjer en skit. Husk gutter blir fort "kåte" en vakker kvinne dumper på fangethans og han reagerer så fort at du kan risikere å knekke "ham" *S* så lille kvinne, varsom med din "åpenhet". De fleste liker jo kroppskontakt men det virket litt voldsomt **lykke til**

Hadde frua gjort noe slikt hadde jeg blitt litt betenkt.

Og hva hadde du tenkt om fruas venninne hadde kastet seg opp i fanget ditt og bedt om kroppskontakt - "fordi hun er så glad i det"?

Skrevet

Og hva hadde du tenkt om fruas venninne hadde kastet seg opp i fanget ditt og bedt om kroppskontakt - "fordi hun er så glad i det"?

Bare koselig *S*

Skrevet

"Jeg mener at det er måten det foregår på, Og hvaslags type man er, som avgjør om det gir feil signaler."

Selvfølgelig! Problemet er bare at andre ikke ser det på samme måten som deg og nok ikke ser dine "uskyldige, utadvente" signaler. I de flestes verden, også min, gjør man bare ikke slikt fordi det sender ut *feil* signaler. Hadde du vært kjæresten min hadde du nok blitt dumpa fort.

Hadde vært fullstednig uaktuelt å være kjæresten din, da!

Du leser det jeg skriver feil. Hvis noen menn er flørtete, sitter jeg ikke på fanget deres.

Uansett sitter jeg på behørig avstand fra alt utstyr.

Skrevet

Men går du å setter deg på andres menn fang så vil det mest sannsynlig bli oppfattet ganske annerledels enn det du mener, uavhengig av at du er sånn av natur. Det er jo ikke alle som kjenner deg like godt til en hver tid og vet hvordan du er?

Hvis jeg setter meg på fanget til noen, så er det fordi det er så naturlig mellom oss, at jeg blir 'invitert' til å sette meg. Det er jo folk jeg kjenner!

Skrevet

Nei, dette holder ikke. Egoisme, kalles det.

Unnskyld? Hvem tar skade av det?

Gjest Fru Kost
Skrevet

Unnskyld? Hvem tar skade av det?

Bortsett fra kjæresten din, og damene til mennene du koser med?

Og du sier at det IKKE hadde vært greit om mannen din gjorde det samme, for han "er" ikke sånn. Hvem er det som avgjør hvor uskyldig/naturlig den slags kroppskontakt er? Du mener det er helt greit så lenge det er du som gjør det, mens du ikke ville tolerert at mannen din gjorde det samme. Du hadde sikkert ikke tolerert at andre damer satte seg i fanget til mannen din heller, uansett hvor mye de hadde bedyret at de aldeles ikke lå noe seksuelt i det.

Derfor er det egoisme.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Hadde vært fullstednig uaktuelt å være kjæresten din, da!

Du leser det jeg skriver feil. Hvis noen menn er flørtete, sitter jeg ikke på fanget deres.

Uansett sitter jeg på behørig avstand fra alt utstyr.

Jeg leser *akkurat* det du skriver. Flørtete eller ikke, det blir ikke mer riktig av den grunn.

Skrevet

Selv om en verden uten menn hadde vært trist betyr det ikke at man trenger prøvesitte alle man finner attraktive. Du er tydeligvis egosentrisk og uten tanke for hvordan andre oppfatter deg. Jeg er både åpen, impulsiv og kosete, men jeg er nok litt mer kresen på hvem jeg fordeler kosen min ut til.

Skrevet

Hvis jeg setter meg på fanget til noen, så er det fordi det er så naturlig mellom oss, at jeg blir 'invitert' til å sette meg. Det er jo folk jeg kjenner!

Ja men hva tror du de som sitter rundt tenker?

Skrevet

Joda, det er greit at DU vet at du er 'ufarlig', men tenk nå på at kjæresten til den du pøvesitter kanskje er som mann din, og oppfatter ting helt annerledes. Da lger du klabb og babb for å skaffe deg det du vil ha. Kos deg med din egen mann da vel!

Skrevet

Kanskje de inviterer deg til å sette deg NETTOPP fordi de kjenner deg? Utnytter deg på en måte. Og du lar deg lure, og tror det er helt uskyldig. hehe... Mannfolk er mannfolk! Jeg har levd noen år.

Skrevet

Jeg leser *akkurat* det du skriver. Flørtete eller ikke, det blir ikke mer riktig av den grunn.

At jeg sitter på fanget til en god venn??? Eller på knærne, om du vil ha det eksakt??

Tror ikke du klarer å se situasjonen slik den er, jeg.

Skrevet

Kanskje de inviterer deg til å sette deg NETTOPP fordi de kjenner deg? Utnytter deg på en måte. Og du lar deg lure, og tror det er helt uskyldig. hehe... Mannfolk er mannfolk! Jeg har levd noen år.

Isåfall er det gjensidig nytte, ikke utnyttelse. Det er sunt å ha litt nærhet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...