Gå til innhold

Kos/kroppskontakt/sjalusi.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja men hva tror du de som sitter rundt tenker?

Ja det lurer jeg på, men jeg bryr meg ikke noe om det egentlig. De kjenner meg. Damene er kanskje litt misunnelig for at jeg kan ha det sånn. Det er det eneste som ville vært litt leit.

Skrevet

Bortsett fra kjæresten din, og damene til mennene du koser med?

Og du sier at det IKKE hadde vært greit om mannen din gjorde det samme, for han "er" ikke sånn. Hvem er det som avgjør hvor uskyldig/naturlig den slags kroppskontakt er? Du mener det er helt greit så lenge det er du som gjør det, mens du ikke ville tolerert at mannen din gjorde det samme. Du hadde sikkert ikke tolerert at andre damer satte seg i fanget til mannen din heller, uansett hvor mye de hadde bedyret at de aldeles ikke lå noe seksuelt i det.

Derfor er det egoisme.

Du er på så mange villspor her at jeg unnlater å svare.

Skrevet

Selv om en verden uten menn hadde vært trist betyr det ikke at man trenger prøvesitte alle man finner attraktive. Du er tydeligvis egosentrisk og uten tanke for hvordan andre oppfatter deg. Jeg er både åpen, impulsiv og kosete, men jeg er nok litt mer kresen på hvem jeg fordeler kosen min ut til.

Du trekker mange feilaktige slutninger her. Dette innlegget mitt provoserer åpenbart en del av dere.

Skrevet

Joda, det er greit at DU vet at du er 'ufarlig', men tenk nå på at kjæresten til den du pøvesitter kanskje er som mann din, og oppfatter ting helt annerledes. Da lger du klabb og babb for å skaffe deg det du vil ha. Kos deg med din egen mann da vel!

"tenk nå på at kjæresten til den du pøvesitter kanskje er som mann din"

---

Kjæresten min synes det er helt uproblematisk. Vi er jo begge trofaste og monogame. Han liker at jeg har det bra. Vi trenger ikke å sette opp kunstige gjerder. Kanksje jeg skulle gått i burka lissom???

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

At jeg sitter på fanget til en god venn??? Eller på knærne, om du vil ha det eksakt??

Tror ikke du klarer å se situasjonen slik den er, jeg.

Nå har du ikke fått et eneste svar som du liker, og likevel trekker vi feil slutninger alle sammen? Ser ut som om det er enighet hos de som har svart, men du bare ser deg selv. Se gjerne svaret mitt på ditt andre innlegg, jeg tror nok ikke du er fullt ut klar over hvordan mange reagerer på "sånne sm deg". Misunnelse er det i alle fall ikke, heller litt sånn "stakkars henne som higer sånn etter oppmerksomhet".

Skrevet

Nå har du ikke fått et eneste svar som du liker, og likevel trekker vi feil slutninger alle sammen? Ser ut som om det er enighet hos de som har svart, men du bare ser deg selv. Se gjerne svaret mitt på ditt andre innlegg, jeg tror nok ikke du er fullt ut klar over hvordan mange reagerer på "sånne sm deg". Misunnelse er det i alle fall ikke, heller litt sånn "stakkars henne som higer sånn etter oppmerksomhet".

Du store verden... hehe.. " sånne som meg"

As if you know who you're talking to!

*stønner*

Skrevet

Du trekker mange feilaktige slutninger her. Dette innlegget mitt provoserer åpenbart en del av dere.

Det provoserer ikke, det forundrer. Det er veldig usmart skrevet og lagt frem, og det ervanskelig å gjette seg til hva du vil frem til. Hvis du og kjæresten din synes det er helt greit, så er det da ikke noe å mase om? At andre synes det er rart må du bare akseptere, for det gjelder sannsynligvis brorparten av befolkningen.

"...................................."

Skrevet

Du er på så mange villspor her at jeg unnlater å svare.

Da bør du unnlate å si noe i det hele tatt, og la være å lage slike tråder. Svar på det som spørres om, eller la være å starte tråden.

"..................................."

Skrevet

Du store verden... hehe.. " sånne som meg"

As if you know who you're talking to!

*stønner*

Heh-heh....hvor gammel er du? Du har et språk som tilsier at du er en tenåring, og det forklarer vel kanskje litt av hvert :-)

"......................................"

Skrevet

Heh-heh....hvor gammel er du? Du har et språk som tilsier at du er en tenåring, og det forklarer vel kanskje litt av hvert :-)

"......................................"

Nå ble jeg nysgjerrig! Hva forklarer språket mitt, syns du? Takknemlig for svar! :)

Gjest et navn eller kallenavn
Skrevet

Synes du klining med en annen er utroskap? Hvor går grensen?

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig! Hva forklarer språket mitt, syns du? Takknemlig for svar! :)

Hva forklarer språket ditt? Språket ditt, vel - måten du skriver på. Rimelig innlysende, er det ikke?

"....................................."

Skrevet

Her er noen knakende gode eksempler på modent språk (og ikke minst moden tankegang):

"Jeg mener at det er måten det foregår på, Og hvaslags type man er, som avgjør om det gir feil signaler. Og om det gir grunnlag for provokasjon. For meg er det naturlig å være utadvendt og impulsiv. Hadde kjæresten min gjort det samme, hadde det liksom betydd noe annet, for han ER ikke sånn."

Du mener... Verden sett fra ditt perspektiv, eller hva? Nå har du fått masse tilbakemeldinger på at de fleste ikke syns sånt er all right eller ville oppføre seg sånn.

Du misforstår det å være åpen og impulsiv hvis du innbiller deg at man må hive seg på fanget til andre for å oppfattes som åpen og impulsiv.

"Han liker at jeg har det bra. Vi trenger ikke å sette opp kunstige gjerder. Kanksje jeg skulle gått i burka lissom???"

Igjen.. Ærlig talt! Hvis du menet at å sitte på fanget til mannfolk og få suss på begge kinn er ensbetydende med å ha det bra, så har du langt igjen. Resten er bare så dumt at det gidder jeg ikke en gang kommentere.

"Ja det lurer jeg på, men jeg bryr meg ikke noe om det egentlig. De kjenner meg. Damene er kanskje litt misunnelig for at jeg kan ha det sånn."

Det er ikke misunnelse, de er nok lei deg og din fantastiske åpenhet og impulsivitet. Hadde du rørt kjæresten min om du hadde kjent ham aldri så godt, så hadde du fått passet ditt påskrevet. Og det ville *ikke* være fordi jeg var utrygg på ham.

"Uansett sitter jeg på behørig avstand fra alt utstyr."

LOL

"Du store verden... hehe.. " sånne som meg"

As if you know who you're talking to!"

Du skjønte ikke at det vedkommende siktet til når h*n skrev "sånne som deg" gjalt denne adferden din, ikke deg som person i alle henseende?

Skrevet

Synes du klining med en annen er utroskap? Hvor går grensen?

Ja det synes jeg.

Gjest et navn eller kallenavn
Skrevet

Ja det synes jeg.

Jeg synes også det er å gå over grensen.

Skrevet

Jeg synes også det er å gå over grensen.

Ja da er vi enige om det. Det er noe dritt å bli så misforstått og få så mye pepper som jeg har gjort med detta temaet. Så det er hyggelig å få en positiv tilbakemelding! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...