Gå til innhold

Endelig er jeg en av dere!!

Anbefalte innlegg

Gjest mirakel*2?

jippi! Jeg og samboeren min bestemte oss igår for at vi skal begynne å prøve å få nr to. Vi har en på 3 fra før.

Da er det bare til å vente til mensen er ferdig og så er vi i gang! Det skal bli gøy å bli kjent med dere andre her inne.

Hvem er det som prøver her?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196850-endelig-er-jeg-en-av-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mirakel*2?

*rekker opp hånda*

Begynner prøvinga i kveld. ;)

Skal dere begynne idag? Eller er det første prøvingen i denne perioden?

Kjenner det gribler i magen, jeg er så spent! Spenningen går vel over til frustrasjon etterhvert som tiden går:)

Men vi satser på at det ikke går særlig med tid:)

Gjest 71 grader nord

Skal dere begynne idag? Eller er det første prøvingen i denne perioden?

Kjenner det gribler i magen, jeg er så spent! Spenningen går vel over til frustrasjon etterhvert som tiden går:)

Men vi satser på at det ikke går særlig med tid:)

Vi begynner vår første prøveperiode i dag. Har nettopp fjernet spiral, og er i stand til sengevals nå. Blir spennende å se!

Lykke til!

Gjest mirakel*2?

Vi begynner vår første prøveperiode i dag. Har nettopp fjernet spiral, og er i stand til sengevals nå. Blir spennende å se!

Lykke til!

lykke til til deg også!!

Dette skal bli spennende! Håper det klaffer for oss ganske så kjapt.

Kos dere ikveld;)

Annonse

Jeg gjør!

Dvs egentlig ikke, venter på prøvesvar og muligens prøverørssøknad.

Har vært her på dette forumet siden den dagen den ble åpnet. 13 mnd siden jeg sluttet på p-piller. Det var skikkelig skikkelig spennende den første tiden, så bare gled deg!

Og lykke til. Husk oppdateringer.

og velkommen..

c",)

Gjest mirakel*2?

Jeg gjør!

Har vært her på dette forumet siden den dagen den ble åpnet. 13 mnd siden jeg sluttet på p-piller. Det var skikkelig skikkelig spennende den første tiden, så bare gled deg!

og velkommen..

c",)

Oppdateringer? Hva mener du?

Har du flere barn? Dette skal bli skikkelig kjekt:) Føler at det er så lenge siden sist, enda ungen bare er noe under 3 år:)

Gjest mirakel*2?

Jeg gjør!

og velkommen..

c",)

Med oppdateringer, mener du at en holder hverandre informert om hva som skjer?:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...