jonrf Skrevet 18. februar 2001 Del Skrevet 18. februar 2001 For de om vil sette seg inn i hva min situasjon har vært så les "Hennes følelser for meg er ikke lenger de samme" fra 3.2.01 og "Hva gjør jeg nå?" fra 10.2.01 Hun gjorde det slutt med fordi hun sa hun ikke følte det samme for meg lenger. Dette skjedde torsdag 1. februar. Jeg leverte nøkkelen og hadde flyttet ut en uke senere, torsdag 7.februar. Hun har hele tiden benektet at det har vært noen andre med i bilde men jeg har hele tiden hatt en "magefølelse" av hun ikke har fortalt meg hele sannheten... Fikk her om dagen vite hvorfor... Ny type, date, forelskelse og sex iløpet av 14 dager etter bruddet. Jeg føler så mange ting akkurat nå... Jeg ville gi henne tid... Få henne til å finne ut av ting. Nå er ikke det noen vits lenger. På en måte så har hun slått den siste spikeren i kista... Er jeg helt på trynet når jeg mener at en viss respekt for det som har vært mellom oss bør ivaretas? Med det mener jeg at hun kunne kanskje drøyd det litt før hun gikk og fant seg ny type? Jeg veit ikke... Uansett, dette er ikke den jenta jeg ble forelsket og glad i for nesten 4 år siden. Jeg er på en måte lettet, men samtidig gjør det vondt når jeg tenker på henne med den nye typen...som forøvrig også er rett ut fra et 4 år langt forhold... Jeg har innsett at hun er hva jeg trodde hun var. Jeg må se framover, få henne ut av systemet. Tar nok lang tid før jeg tør å slippe meg "utpå" igjen med følelsene mine... Vil samtidig takke for all hjelp fra de som har svart på mine innlegg tidligere. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/19687-s%C3%A5-er-det-avklart/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
søkende Skrevet 18. februar 2001 Del Skrevet 18. februar 2001 Kjære jr. Så trist slutt på et forhold. Hun ser nok verden med rosenrødt skjær nå, men kommer til å vokne opp og se hvor dum hun har vært. Lidenskapen i mennesker tar fullstendig overhånd. De lever bare for denne gode sprudlende følelsen. Men det er alltid en hverdag. Din har aldri tatt slutt. Men du kommer over dette. Litt skadeskutt og klokere. Med en porsjon skepsis til jenter, kanskje. Men ikke ødelegg for din fremtid med å være sur og bitter. Klemmer til deg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/19687-s%C3%A5-er-det-avklart/#findComment-86406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 18. februar 2001 Del Skrevet 18. februar 2001 Hei! Takk for brevet ditt. En avklaring er i seg selv et gode. Da er saken avklart og tydelig. Det kan bidra til å få deg på sporet videre. Vær snill mot deg selv nå. Du trenger kan hende mye tid og energi på å bearbeide det som er over. Min erfaring er at mange kommer styrket ut av et brudd hvis de klarer å slite seg gjennom bearbeidelsen. Selvfølelsen styrkes, sier de. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/19687-s%C3%A5-er-det-avklart/#findComment-86435 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuzzie Skrevet 18. februar 2001 Del Skrevet 18. februar 2001 Jeg føler sååå med deg.... Jeg er igjennom akkurat det samme, bare at vi har vært sammen i 8 år og har 2 barn. Han ville ikke mere, men sa at d ikke var for andre damer eller sex, han trengte tid for seg selv sa han til meg.... Nå har jeg fått vite at han samme dag som jeg flyttet tok kontakt med en jente og en uke etter hoppet han til sengs med ho....(og hun var bare 15!) senere hoppet han til sengs med en 14 åring. Det er jævlig å tenke på at så fort kom han over meg liksom...Jeg sliter forferdelig akkurat nå, vet verken ut eller inn.... Alt er bare tomt å trist, er så såret, mest pga av alle løgnene rundt dette styret. Jeg er bare 25 men allikavel føles det som jeg er ved livets ende*snufs* Han sa hele tiden at han ikke hadde gitt opp oss to, men trengte tid for å tenke, nå ser jeg at han ville ha meg i reserve i tilfelle at det ikke var grønnere på andre siden... Så jeg vet hvordan du føler deg nå, og jeg føler med deg.... Vi må være sterke og komme oss gjennom dette!! Klem fra meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/19687-s%C3%A5-er-det-avklart/#findComment-86551 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Pernille Skrevet 19. februar 2001 Del Skrevet 19. februar 2001 Man skylder ofte på andre ting, når man vil ut av forhold pga forelskelse i andre. Det er vel de ferreste som sier rett ut at man egentlig elsker en annen... dessverre, kanskje? Du fikk vel en del råd om at det var best å glemme jenta, fordi det var tydelig at hun var lei deg? Er alltid vondt å sitte i ettertid slik.. jeg vet det. Selv om hun farer rundt med kjæreste nå, så tror jeg BESTEMT ikke på at det blir noe varig forhold. Som regel, etter å ha vært årevis sammen med en fast, blir det helt litt runddansing, med flere menn, for å søke den spenning og flørt man har savnet i flere år. GODT mulig, vil hun om en tid se at hun egentlig savner sin gamle, kjære. Om du da velger å ta henne tilbake, eller om du er for såret til å kunne glemme hennes oppførsel, er helt opp til deg. Sannsynligvis vil det gå måneder likevel, før hun evt roer seg, så bruk nå tiden på deg selv. Kom deg ut. Treff venner, skaff interesser. Forsøk ¨å bruke tiden til å bli et bedre,og mer selvstendig menneske. Etter en tid kan du kanskje satse på kjærligheten igjen? Enten med en ny fristerinne, eller om dere klarer rette på deres gamle forhold... det er OFTE at man savner tilbake i trygge gamle forhold, i hennes tilfeller, da det virker mest som det var et savn etter spenning og nye opplevelser som lot henne gå... Ønsker deg all lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/19687-s%C3%A5-er-det-avklart/#findComment-86637 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.