Gjest Hva gjør jeg nå? Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Dette skriver jeg på lånt PC, fordi: Den siste tida har et program "Errorguard" kommet inn på PCen min. Jeg fikk tips at jeg burde laste ned et gratis "spionprogram" fra adaware.com, hvilket jeg gjorde. Men etter at jeg gjorde det i dag åpner dette programmet en feilmelding under åpningsprosedyren - og så tømmes skrivebordet helt for alle ikoner, inkludert start-menyen i windows. Så da sitter jeg der med bare et tomt skrivebord. Hver ngang jeg prøver omstart skjer det samme igjen. Hva gjør jeg nå da? 0 Siter
Gjest på eget ansvar Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Hvis du har XP: Trykk Ctrl-Alt-Del Fil Ny oppgave (kjør) Skriv %SystemRoot%\System32\restore\rstrui.exe eller bare rstrui Velg en dato i kalenderen som er uthevet og før du installerte "problemet". Og følg instruksjoner for systemgjenopprettting. 0 Siter
Gemini Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Du kan få opp startmenyen med tastekombinasjonen Ctrl+esc. Men derfra vet jeg ikke... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.