Gå til innhold

Er dette lureri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo vil gjerne se fotball i dag. Ikke Norge, men Wales - England. Vi har sett etter steder online som kanskje viser denne kampen, men alt jeg kunne finne var denne siden: http://www.sportschannelsonpc.com/

De påstår du kan se alle framtidige kamper mot en betaling på rundt 50 kr... Dette virker som en scam, men hva sier dere?

Skrevet

Hvorfor skulle det være en scam?

"................................."

Skrevet

Hvorfor skulle det være en scam?

"................................."

Fordi det er veldig billig for en hel sesong med fotball (ettersom rettighetene for disse kampene koster _massevis_ av penger). I tillegg ser websiden temmelig uprofesjonell ut, dårlig design og formuleringer.

Skrevet

Det gikk vel ikke tydelig fram hvor lang tid eller hvor mange kamper betalingen gjaldt?

Skrevet

Det gikk vel ikke tydelig fram hvor lang tid eller hvor mange kamper betalingen gjaldt?

Nei, ikke helt tydelig. Men slik jeg forsto det var det en sesong, siden de sier du betaler kun en gang. Uansett, det er vel bare 50 kr, men dette virker veldig uprofesjonelt.

Jeg tror vi ender opp med å prøve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...