Gå til innhold

Spesiell personlighet

Anbefalte innlegg

Hei!Min eks sa en gang at jeg hadde en spesiell personlighet. Hun sa at det var så mange forskjellige sider ved meg at det holdt til flere personer...Så det jeg lurer på er hva andre synes om meg som person. Skal beskrive meg selv så kan dere fortelle meg hvilken person dere tror jeg er.

Meg selv: Jeg er veldig allsidig for å si det sånn, akkurat nå har jeg på Josh Groban på anlegget og i går var jeg må Henie Onstad kunstsenter og kikket på Munch. Jeg liker design, reklame og kunst og har vært ofte på Kunstindustrimuseet her i Oslo. Er også veldig interessert i interiørdesign. Liker å bruke penger på kvalitet fremfor kvantitet og kjøper ofte merkevarer. Men så på den annen side kan jeg sitte en kveld å spille Playstation med kompiser og bøtte ned på med øl og spise pizza. Liker å gå ut på steder der man kan snakke med hverandre uten å bli døv av musikken, men jeg kan også sitte i bilen å høre på musikk på full guffe. Ellers så er jeg utolmodig, morsom, omgjengelig, litt lite empati enkelte ganger og kan være litt sjenert. Så er jeg 25 år og spiller squash og stort sett alle andre ballidretter. Det var det hele tror jeg. Så, har jeg en spesiell personlighet? Hvordan vil dere karakterisere meg?Strålende med svar.God helg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196882-spesiell-personlighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaha - nå vet vi hvordan DU ser deg. Likevel vet vi ingenting om din personlighet, annet enn at du er en person som spør fremmede mennesker på et internettforum om de synes du er spesiell. Vel, akkurat DET er nokså spesielt.

Touchè.

Smart svar. Men allikevel skal du vel kunne si noe om meg som person utifra det jeg har skrevet?

Du beskriver deg selv som en helt "vanlig" fyr, verken mer eller mindre.

Det der med litt lite empati, må du utdype.

Med lite empati mener jeg at jeg ikke bryr meg om "mannen i gata". Jeg har aldri gitt noen kroner til en uteligger o.s.v. Men bortsett fra det så er jeg en helt vanlig fyr. Det var det jeg sa til henne...

Annonse

Gjest du spurte

Med lite empati mener jeg at jeg ikke bryr meg om "mannen i gata". Jeg har aldri gitt noen kroner til en uteligger o.s.v. Men bortsett fra det så er jeg en helt vanlig fyr. Det var det jeg sa til henne...

Det er stor forskjell på å være dumsnill og å være empatisk - eller sympatisk for den del.

Du gjør sikkert noe pent for andre, selv om du ikke holder uteliggere med "kaffepenger".

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...