Gå til innhold

Spesiell personlighet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres nesten ut som meg du, og jeg føler meg ikke unormal.

Jeg også elsker Josh Groban, men hører like gjerne på VG -lista eller Ozzy Osbourne for den saks skyld. Kan gå på kunstutstillinger eller spille playstation, akkurat sånn som deg. Jeg kan løpe ute og spille ball med guttene mine i en hullete dongeribukse, eller jeg kan dresse meg opp og se veldig verdensvant ut og dra på kjendisparty i Oslo. Jeg har venner i mange forskjellige miljøer og tilpasser meg etter hvor jeg er.

En gang jeg skulle på kunstutstilling fikk jeg høre fra eks'en at "herregud at du gidder, det er jo ikke deg i det hele tatt, det er jo bare sånne sære typer som går dit"

Men jeg tror faktisk alle mennesker har forskjellige sider, og det at du tør å vise det syns jeg vitner om at du har bra selvtillit.

Ikke la noen fortelle deg noe annet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...