Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Det går inte att säga hur stor chansen är att du nu är gravid. Om det har kommit sperma upp i slidan under ägglossningsperioden (12-14 dagar efter mensens första dag), så finns det en stor risk att du kan vara gravid. Om mensen inte kommer som planlagt, skall du ta en graviditetstest. Om du inte önskar att bli gravid, skall du absolut använda preventivmedel.Skaffa det nu! Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19689-ubeskytta-sex/#findComment-86464
Del på andre sider

Stor! Om dere ikke er klar for å bli foreldre så sørg for prevensjon!

Er bare helt merkelig.Før var jeg livredd for å bli gravid, og var overnervøs.Nå har jeg en kjærest som jeg elsker, og etterhvert så har det etterhvert gått over til at jeg har lyst å bli gravid.Men det som er merkelig, er at jeg ikke har lyst på barn.Jeg er 18 år,og vet at et barn ikke passer inn nå.Har plutselig nesten følt en desperat trang til å bli gravid,og siden jeg ikke vil ha barn,blir jo abort det eneste alternativet.Kan tenke meg det ikke er lett,og jeg hater sykehus i tillegg.Så hvorfor? Når er det vanlig at kvalmen begynner?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19689-ubeskytta-sex/#findComment-86795
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...