Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det ann???

Isåfall hvordan?...Typisk...snuppa hadde ny genser på seg...så ble det servert vaffler og blåbærsyltetøy..:-(

Skrevet

Hvis det er "ferskt" så putter jeg klærne i vaskemaskina. Da pleier de å forsvinne. vasker på langprogram, ikke kortprogram

Skrevet

Sprut på masse Zalo. La det virke i minst 30 minutter og så vasker du det så varmt du kan.

Skrevet

Biotex spray, vent i ti minutter, og vask i maskinen på vanlig måte.

Fireåringen min satte seg i blåbær i sommer, iført ny, turkis tights. Alt forsvant etter vask på denne måten.

Skrevet

Urin fjerner blåbærflekker, om du har en tissebleie for eksempel kan du bare gni litt på flekkene, la det virke i et par minutter og i vaskemaskina. Jeg har testet det selv, det funker helt supert.

Skrevet

Biotex oxy-action spray knertet iallefall blåbærflekkene på veslas hvite genser.

Skrevet

Jeg får det alltid av med biotex spray på flekken og rett i maskinen. Ellers er det veldig greit med babybjørn "frakken" når det serveres blåbær.

Skrevet

Først: Varmt, varmt vann. Sitron? Zalo? Bio-spray. Varmt, varmt vann.

Skrevet

Urin fjerner blåbærflekker, om du har en tissebleie for eksempel kan du bare gni litt på flekkene, la det virke i et par minutter og i vaskemaskina. Jeg har testet det selv, det funker helt supert.

ALt en kan lære på DOL!!!!

Skrevet

ALt en kan lære på DOL!!!!

Det er et gammelt triks jeg lærte av Gomo (farmor), det var det hun pleide å gjøre med sine barns blåbærflekkete klær.

Veldig kjekt egentlig for det er jo noe man alltid har for hånden ;) Jeg testet det ut på en lysrosa genser som datteren hadde hatt på blåbærtur med svigermor. Det funket og da vasket jeg den faktisk bare for hånd, var på hytte uten strøm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...