Gå til innhold

Ref: "Kos/kroppskontakt/sjalusi."

Anbefalte innlegg

Skrevet

Værsågod å sett deg på fanget til kjæresten min!

Han hadde taklet det utfra hensikten/situasjonen.

Er det så mange som har grunn til å være utrygge på kjærstene sine her?

(Dette var kommentar til mitt innlegg før idag.)

Skrevet

Det hele går vel på hvordan en gutt oppfatter deg.

Dersom du på en fest hopper opp på fanget mitt og begynner å kose, vil jeg anta du er klar for å pule i løpet av natta.

Handlingen i seg selv er harmløs, og puletankene mine ville naturligvis ikke oppstått dersom du var en god venninne, eventuelt at typen din var i rommet.

(Jeg har ikke lest svarene du fikk under).

Skrevet

Det hele går vel på hvordan en gutt oppfatter deg.

Dersom du på en fest hopper opp på fanget mitt og begynner å kose, vil jeg anta du er klar for å pule i løpet av natta.

Handlingen i seg selv er harmløs, og puletankene mine ville naturligvis ikke oppstått dersom du var en god venninne, eventuelt at typen din var i rommet.

(Jeg har ikke lest svarene du fikk under).

At = hvis, og "en gutt" = gutter. Før jeg henges av politet.

Skrevet

Hvis et kvinnfolk hadde satt seg på fanget til kjæresten min og begynt å kose så hadde jeg gått ut fra at hun la an på ham.

Han stoler jeg 120% på, men jeg hadde blitt forbanna på kvinnfolket som ikke kunne latt andres menn i fred.

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Min mann hadde følt sine grenser krenket, og blitt grinete av å bli klenga på.

Han føler ikke for kroppskontakt med venner, annet enn et klapp på ryggen og et tak i lanken. Ved anledning.

Jeg er enig med ham og har samme oppfatning.

Lurer på om ikke det hadde blitt en smule pinlig å bli satt litt på plass, dersom man hadde holdt på sånn. Uten at det var gjensidig, og med en man kjenner godt?

Er det egentlig en problemstilling da? Lurer jeg på?

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Jeg tror du misforstår hvis du tror at folk er imot at kvinnfolk setter seg på fanget til kjæresten fordi de er usikre på ham. Jeg ville heller trodd at du var en med overfokusering på å bli likt og akseptert, noe du neppe til syvende og sist oppnår på den måten.

Vi hadde en som deg i vår omganskrets da vi studerte, en som alltid desperat søkte bekreftelse og hang seg, uskyldig nok og på en måte som det du beskriver du gjør, på alle mannebein i denne kretsen. Mang en latter og vits ble slått om dette ved kafebord og i vennelag der denne dama vi bare kalte "Kleggen" ikke var til stede. Og tro meg, ingen misunte henne eller følte seg usikker på eventuelle kjærester pga henne, vi bare syntes det var litt anstrengt og komisk på denne higen etter bekreftelse, kos og oppmerksomhet. Og det var mange av de mannfolkene som ho satt og koste med som lo godt når de kom hjem - hvis de da ikke var uheldige og fikk en skrape av en kjæreste som var dritt lei av at de "jatta med" kleggen.

Skrevet

Hvis et kvinnfolk hadde satt seg på fanget til kjæresten min og begynt å kose så hadde jeg gått ut fra at hun la an på ham.

Han stoler jeg 120% på, men jeg hadde blitt forbanna på kvinnfolket som ikke kunne latt andres menn i fred.

Hvis det hadde skjedd, hadde kjæresten min taklet situasjonen, så kvinnfolket hadde nok forsvunnet. Og jeg hadde bare himlet med øynene.

Men jeg legger altså ikke an på en venn selv om jeg sitter på knærne hans. (for å presisere knær, ikke fang..)

Skrevet

Hvis det hadde skjedd, hadde kjæresten min taklet situasjonen, så kvinnfolket hadde nok forsvunnet. Og jeg hadde bare himlet med øynene.

Men jeg legger altså ikke an på en venn selv om jeg sitter på knærne hans. (for å presisere knær, ikke fang..)

Men min kjærestes fang er _min_ plass, ikke andre kvinnfolks. Nei, jeg eier ham ikke, men såpass respekt for hverandre har vi da at vi ikke har andre voksne sittende på fanget.

Skrevet

Min mann hadde følt sine grenser krenket, og blitt grinete av å bli klenga på.

Han føler ikke for kroppskontakt med venner, annet enn et klapp på ryggen og et tak i lanken. Ved anledning.

Jeg er enig med ham og har samme oppfatning.

Lurer på om ikke det hadde blitt en smule pinlig å bli satt litt på plass, dersom man hadde holdt på sånn. Uten at det var gjensidig, og med en man kjenner godt?

Er det egentlig en problemstilling da? Lurer jeg på?

"gjensidig, ".."...en man kjenner godt"

SVARET ER JA, OG JA. SOM JEG HAR PRØVD Å FÅ FREM. DU HAR SKJØNT DET :)

"Er det egentlig en problemstilling da?"

SANNSYNLIGVIS IKKE. JEG BARE VILLE LUFTE DET.

Skrevet

Jeg tror du misforstår hvis du tror at folk er imot at kvinnfolk setter seg på fanget til kjæresten fordi de er usikre på ham. Jeg ville heller trodd at du var en med overfokusering på å bli likt og akseptert, noe du neppe til syvende og sist oppnår på den måten.

Vi hadde en som deg i vår omganskrets da vi studerte, en som alltid desperat søkte bekreftelse og hang seg, uskyldig nok og på en måte som det du beskriver du gjør, på alle mannebein i denne kretsen. Mang en latter og vits ble slått om dette ved kafebord og i vennelag der denne dama vi bare kalte "Kleggen" ikke var til stede. Og tro meg, ingen misunte henne eller følte seg usikker på eventuelle kjærester pga henne, vi bare syntes det var litt anstrengt og komisk på denne higen etter bekreftelse, kos og oppmerksomhet. Og det var mange av de mannfolkene som ho satt og koste med som lo godt når de kom hjem - hvis de da ikke var uheldige og fikk en skrape av en kjæreste som var dritt lei av at de "jatta med" kleggen.

Har du ikke fått med deg at dette er GJENSIDIG? Og det er riktig at jeg har behov for kroppskontakt, tenk det du!

Uansett lurer jeg på din agenda, du har engasjert deg i begge trådene.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Har du ikke fått med deg at dette er GJENSIDIG? Og det er riktig at jeg har behov for kroppskontakt, tenk det du!

Uansett lurer jeg på din agenda, du har engasjert deg i begge trådene.

At det var gjensidig trodde Kleggen også, det var derfor det var så urkomisk.

Skrevet

Det er ikke noe kult å vite at det sitter en innpåsliten klegg på fanget til min mann.

Du virket langt mer sympatisk i den første tråden.

Skrevet

Det er ikke noe kult å vite at det sitter en innpåsliten klegg på fanget til min mann.

Du virket langt mer sympatisk i den første tråden.

Jeg er ingen innpåsliten klegg, tvert om. Er mer som en jentunge som ikke er blitt helt voksen. Jeg er ingen forfører.

Hva var mer sympatisk i den første tråden, da?

Skrevet

Det var vel helst denne som gjorde utslaget:

"Er det så mange som har grunn til å være utrygge på kjærstene sine her?"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...