Prozak Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Nå har jeg kjøpt spinningsykkel. Jeg har aldri vært glad i kardiotrening, men nå har jeg skjønt at noe må gjøres. Og nå som høsten og vinteren kommer var alternativet treningsstudio, noe jeg ikke har råd til. Så gjenstår det å se da, om jeg kan avertere en så godt som ubrukt spiningsykkel til salgs om et års tid :-) "..................................." 0 Siter
Gjest printa Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Gratulerer med spinningsykkel. Rock on! *** 0 Siter
Prozak Skrevet 3. september 2005 Forfatter Skrevet 3. september 2005 Gratulerer med spinningsykkel. Rock on! *** Thanks......I think....:-) "................................." 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Jeg kjøpte spinningssykkel for et års tid siden og det er noe av det lureste jeg har gjort. Den er tjent inn allerede for å si det sånn ) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Hva koster det å trene på gym på dine kanter? 0 Siter
Prozak Skrevet 3. september 2005 Forfatter Skrevet 3. september 2005 Hva koster det å trene på gym på dine kanter? Tja....SATS eller Elixia koster vel 500++ pr. mnd. Nautilus koster 260,-. Sistnevnte er ikke så ille, men det tærer hardt på en studentinntekt. Ellers kan man sikkert trene på Oles Bolegym, hvis man er typen til det (noe jeg ikke er) :-) "...................................." 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Tja....SATS eller Elixia koster vel 500++ pr. mnd. Nautilus koster 260,-. Sistnevnte er ikke så ille, men det tærer hardt på en studentinntekt. Ellers kan man sikkert trene på Oles Bolegym, hvis man er typen til det (noe jeg ikke er) :-) "...................................." "Oles Bolegym" Er det billig å trene der?:-) Jeg har trent å idrettshaller ol. når jeg har bodd sørpå. I Kristiansand var jeg i Odderneshallen, flott der. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. september 2005 Forfatter Skrevet 4. september 2005 "Oles Bolegym" Er det billig å trene der?:-) Jeg har trent å idrettshaller ol. når jeg har bodd sørpå. I Kristiansand var jeg i Odderneshallen, flott der. ""Oles Bolegym" Er det billig å trene der?:-)" Sikkert billigere enn SATS :-) "Jeg har trent å idrettshaller ol. når jeg har bodd sørpå." Ingen slike i nærheten av der jeg bor. Jeg vurderte å begynne å trene på Domus Atletica (universitetet), men det ble for langt unna. "..................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.