Moraki Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Heeeeei! Skriver her fordi du kanskjer ser oftere på dette forumet enn på meldinger. Igjen: heeeeeei!!! Long time, no see! Skal se om du er på ranglere jeg..ja, det skal jeg. 0 Siter
Moraki Skrevet 3. september 2005 Forfatter Skrevet 3. september 2005 Jeg er ikke på ranglere. ) Å herregud sorry, det skulle stå Gemini da. Jeg er så dum! :-) Igjen, beklager. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Å herregud sorry, det skulle stå Gemini da. Jeg er så dum! :-) Igjen, beklager. *Ler høyt* 0 Siter
Moraki Skrevet 3. september 2005 Forfatter Skrevet 3. september 2005 *Ler høyt* Hodet mitt er laget av bommull i dag. Vet ikke hvorfor jeg skrev ditt nick i tråden egentlig, har bare gått rundt og surra i hele dag :-) Men ha en koselig kveld i allefall :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Å herregud sorry, det skulle stå Gemini da. Jeg er så dum! :-) Igjen, beklager. Hehe - bra jeg snik-kikka inn på tråden her da, siden jeg så det var signert av deg. Long time no see ja! Har vært på fest i kveld, og er generelt lite på ranglere for tida. Men du kan jo maile meg, eller finne meg på msn? Eller kanskje du ikke har msn-mailadressa mi... Men en annen du kan få tak i meg på er g-mini krøllalfa netcom dot no Tha ta poume! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.