Gjest Valg-05 Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 i disse valgtider............. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Jeg stemmer AP jeg, men jeg er så trøtt at jeg bare MÅ gå og legge meg. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Har faktisk ikke peiling. Synes det bare blir vanskeligere og vanskeligere å velge parti. Men stemme skal jeg, bare for å kunne ha klagerett etterpå. 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Jeg skal stemme Venstre. Jeg vil ikke ha en rød regjerning med SP i, og jeg vil ikke ha en blå regjering med FrP i, og Venstre er det eneste partiet som jeg stoler på i begge retninger. Dessuten stemmer jeg i oslo, og vil gjerne ha Dørum på tinget. Synes han er en bra fyr. Men - dette er ikke noe opplagt og lett valg. Har aldri stemt Venstre tidligere, og sympatiserer helst med AP. Men vil heller ha en Høyre/Krf/ Venstre - regjering enn en AP-regjering med SP i. 0 Siter
Gjest Ja, si det du Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Vet ikke. Hadde tenkt Ap, men usikker. Valgtestene jeg har tatt sier Krf, Sv eller Ap... 0 Siter
Gjest i disse valgtider Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Jeg skal stemme Venstre. Jeg vil ikke ha en rød regjerning med SP i, og jeg vil ikke ha en blå regjering med FrP i, og Venstre er det eneste partiet som jeg stoler på i begge retninger. Dessuten stemmer jeg i oslo, og vil gjerne ha Dørum på tinget. Synes han er en bra fyr. Men - dette er ikke noe opplagt og lett valg. Har aldri stemt Venstre tidligere, og sympatiserer helst med AP. Men vil heller ha en Høyre/Krf/ Venstre - regjering enn en AP-regjering med SP i. Hvorfor er Sp så ille? 0 Siter
Gjest i disse valgtider Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Hva stemmer du selv? 0 Siter
Gjest i disse valgtider Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Muligens Ap, men håper på å få større oversikt over de enkelte partiene før jeg bestemmer meg. 0 Siter
Piraye Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Jeg stemmer AP. Fordi jeg er sosialist og mener at alle skal ha RETT til å få de beste mulighetene(skolegang,eldreomsorg osv), ikke bare at de ugdommene som har rike foreldre skal ha råd til å gå på skole (evt i henhold til høyres politikk at bare de som er genier skal FÅ LOV til å gå på skole). Og ikke bare de rike eldre som skal få et verdig tilbud. Har allerede stemt jeg. 0 Siter
nanna Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Jeg skal stemme Venstre. Jeg vil ikke ha en rød regjerning med SP i, og jeg vil ikke ha en blå regjering med FrP i, og Venstre er det eneste partiet som jeg stoler på i begge retninger. Dessuten stemmer jeg i oslo, og vil gjerne ha Dørum på tinget. Synes han er en bra fyr. Men - dette er ikke noe opplagt og lett valg. Har aldri stemt Venstre tidligere, og sympatiserer helst med AP. Men vil heller ha en Høyre/Krf/ Venstre - regjering enn en AP-regjering med SP i. Heia Venstre! 0 Siter
sheba Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 For første gang aner jeg ikke hva jeg skal stemme:-) har alltid vært antisosialistisk før men lurer litt i år... samtidig synes jeg venstre klinger best i mine ører, men ikke på alle plan! *irritert*!!!!! hehe jaggu ikke lett dette her:-) 0 Siter
nanna Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 For første gang aner jeg ikke hva jeg skal stemme:-) har alltid vært antisosialistisk før men lurer litt i år... samtidig synes jeg venstre klinger best i mine ører, men ikke på alle plan! *irritert*!!!!! hehe jaggu ikke lett dette her:-) Venstre klinger veldig bra! 0 Siter
Zombiebob Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Vanligvis hadde det blitt AP, men i år har de dratt med seg SV og de er jo direkte farlige for samfunnet, så da får jeg finne et annet alternativ. 0 Siter
sheba Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Venstre klinger veldig bra! ja, det gjør det, men har aldri vært mer i tvil enn det jeg er i år..... bør vel starte sitt eget parti:-) hehehe sånn tenker vel de fleste, men man får ta de viktigste sakene.. *forvirret*!! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Skal stemme Venstre. Ønsker en fortsatt borgerlig regjering. Mannen min pleier å stemme SP. Vet ikke om det blir annerledes i år. 0 Siter
nanna Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Skal stemme Venstre. Ønsker en fortsatt borgerlig regjering. Mannen min pleier å stemme SP. Vet ikke om det blir annerledes i år. Du verden så mange venstrevelgere det var her? Er det Flisa som har promotert, eller? 0 Siter
Osiris Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Jeg skal stemme SV i år også. Fordi jeg vil bli kvitt de usosiale partiene i regjeringas stramme hånd om velferden i Norge. Jeg vil ha en omfordeling slik at alle er sikret samme muligheter. Folk har det stort sett bra i Norge, men forskjellene øker kraftig, og vi får flere og flere fattige. Jeg vil ikke at unger skal vokse opp i fattigdom i Norge. Derfor er det viktig at både Krf, Høyre og Venstre ikke sitter i regjering etter valget. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Du verden så mange venstrevelgere det var her? Er det Flisa som har promotert, eller? Jeg la også merke til det :-) Nei, jeg har stemt Venstre nesten hver gang. Stemte SP i 93 (?), da det var mye snakk om EU. Kanskje jeg har stemt KRF en gang og? Er oppflasket med Venstre av en politisk aktiv far, skjønner du! Men jeg får nå lov til å bestemme selv hva jeg skal stemme da...! 0 Siter
nanna Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Jeg la også merke til det :-) Nei, jeg har stemt Venstre nesten hver gang. Stemte SP i 93 (?), da det var mye snakk om EU. Kanskje jeg har stemt KRF en gang og? Er oppflasket med Venstre av en politisk aktiv far, skjønner du! Men jeg får nå lov til å bestemme selv hva jeg skal stemme da...! Hehe, jeg er flasket opp på Krf, men tok til vett. 0 Siter
nanna Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Jeg skal stemme SV i år også. Fordi jeg vil bli kvitt de usosiale partiene i regjeringas stramme hånd om velferden i Norge. Jeg vil ha en omfordeling slik at alle er sikret samme muligheter. Folk har det stort sett bra i Norge, men forskjellene øker kraftig, og vi får flere og flere fattige. Jeg vil ikke at unger skal vokse opp i fattigdom i Norge. Derfor er det viktig at både Krf, Høyre og Venstre ikke sitter i regjering etter valget. Hm. Venstres politikk er da ingen motsetning i forhold til de elementene du nevner? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.