Gå til innhold

Hva skal du stemme og hvorfor?

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nanna

9

• Osiris

9

• sheba

4

• Zombiebob

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hm. Venstres politikk er da ingen motsetning i forhold til de elementene du nevner?

Åjoda, Venstre har vært med på alle forverringer som regjeringa har gjort.

Skrevet

Åjoda, Venstre har vært med på alle forverringer som regjeringa har gjort.

Vet du hva Venstre står for? Titt litt på www.venstre.no, kanskje det går opp et lys eller fem. :)

Skrevet

Hm. Venstres politikk er da ingen motsetning i forhold til de elementene du nevner?

Det er jo det i dag. Fordi mange stemmer til Venstre kan sikre en høyre-dominert regjering.

Skrevet

synd venstre er et "lite" parti:-)

er glad for rødt i enkelte saker, men ikke i andre....

huff så vanskelig valg er da!!!

Skrevet

Vet du hva Venstre står for? Titt litt på www.venstre.no, kanskje det går opp et lys eller fem. :)

Jeg har vært politisk aktiv lenge og har både lest og sett i praksis hva Venstre står for. Det er desidert siste partiet jeg noengang kommer til å stemme på

Skrevet

synd venstre er et "lite" parti:-)

er glad for rødt i enkelte saker, men ikke i andre....

huff så vanskelig valg er da!!!

Ja, synd det er så lite. Det er hele problemet. Få vekk Sponheim, og mye er gjort. ;)

Skrevet

Jeg heller nok mest mot Venstre og SV. Litt usikker ennå...

Skrevet

Jeg har vært politisk aktiv lenge og har både lest og sett i praksis hva Venstre står for. Det er desidert siste partiet jeg noengang kommer til å stemme på

Hovedproblemet til Venstre er størrelsen. De er så små at de er nødt til å menge med andre for i det hele tatt å ha noe å si.

Skrevet

Ja, synd det er så lite. Det er hele problemet. Få vekk Sponheim, og mye er gjort. ;)

*hjelpe og sparke* ;-)

Skrevet

Jeg heller nok mest mot Venstre og SV. Litt usikker ennå...

Hurra, enda en Venstrevelger på DOL!!!!

Kom igjen da, togli, velg Venstre!

Skrevet

Nå ble jeg nesten overbevist ;-)

Skrevet

Hovedproblemet til Venstre er størrelsen. De er så små at de er nødt til å menge med andre for i det hele tatt å ha noe å si.

Men å gå med å endre arbeidsmiljøloven slik at man kan bli pålagt 13 timers arbeidsdager, gjøre pensjonsloven ekstremt uvennlig mot alle som arbeider deltid og mot kvinner, være med på å øke egenandelene på sjukdom, ta fra de arbeidsledige feriepenger, fjerne medisin etter medisin fra blåreseptlista, det har Venstre vært med på. Og det har ingenting med størrelse å gjøre. Det har med politikk å gjøre

Skrevet

For å si det slik så er Bondevik den siste, sammen med Carl I Hagen de siste jeg vil ha i regjering.

Så da blir det rødt på meg.

To ufyselig menn.

Skrevet

Ja - velg Venstre! :hyper:

Gjest kalendria
Skrevet

Hvorfor er Sp så ille?

Nei til EU, utflytting av 6000 arbeidsplasser fra Oslo, ingen forståelse for at mange mennesker faktisk ønsker å bo i byer, prioritering av land på bekostning av by, ja til kontantstøtte, jeg stoler ikke på at SP vil overholde handlingsregelen + at jeg ikke kan fordra Åslaug Haga.

SP er ikke partiet for meg!

Skrevet

For å si det slik så er Bondevik den siste, sammen med Carl I Hagen de siste jeg vil ha i regjering.

Så da blir det rødt på meg.

To ufyselig menn.

Legg til Sponheim også, så har du tre menn som ikke bør i regjering

Skrevet

Legg til Sponheim også, så har du tre menn som ikke bør i regjering

Knis, du har sikkert fått med deg hva jeg har stemt. Kan ikke engang angre, men har heller ikke noen interesse av det :o)

Skrevet

Knis, du har sikkert fått med deg hva jeg har stemt. Kan ikke engang angre, men har heller ikke noen interesse av det :o)

Hovedsaken er at folk stemmer, og selvfølgleig har Norge best av at de fleste stemmer rød/grønt. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...