Gjest vurderer å ta med telt Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Jeg skal i neste uke en tur til hovedstaden og Drammen i forretningsmiddag, og trenger derfor et billig hotellrom i de respektive byene Jeg er ifra midt-Norge og er ikke kjent på østlandet, og trenger hjelp til å finne en rimelig overnatting i disse byene. Noen som vet om steder og priser? Jeg er ikke opptatt av standard og kvalitet, kun pris - har dårlig råd 0 Siter
Gjest vendi Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Tror Bondeheimen i Oslo er forholdsvis rimelig. Ellers så lønner det vel seg med pensjonat e.l. i fht hotell når du kun tenker pris. 0 Siter
Gjest Tollboden i Drammen? Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 I Drammen har du Tollboden hotell. Vet ikke om det er spes. billig, men fordelen er at kveldsmat og frokost er inkludert, og da slipper du jo å kjøpe middag ute iallfall... 0 Siter
Gjest fregnefjes Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Haraldsheim vanderhjem på Sinsen i oslo er billig.Har jobbet der. 0 Siter
Osiris Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Tror Bondeheimen i Oslo er forholdsvis rimelig. Ellers så lønner det vel seg med pensjonat e.l. i fht hotell når du kun tenker pris. Bondeheimen er ganske dyrt nå. Har forandra seg litt det hotellet. 0 Siter
Osiris Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Cochs pensjonat, Haraldsheim vandrehjem, Anker Hotell og Anker Hostel i Storgata. Bare søk på de navnene så finner du linker. Cochs og Anker er sentralt i sentrum. Cochs ligger bak SLottet, og Anker like ved legevakta. 0 Siter
Gjest spyrenheldel Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 ...billig......billig.....billig.... blir så jævlig lei av folk som bare jager pris på ethvert produkt de skal kjøpe. 0 Siter
Gjest Halalala Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 ...billig......billig.....billig.... blir så jævlig lei av folk som bare jager pris på ethvert produkt de skal kjøpe. Heldig du som slipper å tenke på det da. 0 Siter
Gjest Halalala Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 http://oslopuls.no/cityguides/nav/news.jhtml?context=leisure&id=791230 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.