Gå til innhold

"Verdens fineste" sofa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den var kjempefin synes jeg! Den så myk ut å sitte i og den var "myk" i farge og design også. De andre var mer kantete og "harde" og krever nok en adskillig mer "typete" stue enn den lyse.

Men kan jeg ha sofaen i denne fargen? Med helt lyse vegger og kirsebærfarget interiør? Ser ikke for meg en slik farge egentlig, men kanskje det blir fint?

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• snø

5

• Klara Q

5

• nanna

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Okei, ser at de fleste går for brun sofa, så da blir det nok det!

Viktig å rådføre seg med DOL'erne før man tar slike viktige avgjørelser ;-)

Selvfølgelig. Ellers kommer DOL-politiet og tar deg! ;o)

Skrevet

Men kan jeg ha sofaen i denne fargen? Med helt lyse vegger og kirsebærfarget interiør? Ser ikke for meg en slik farge egentlig, men kanskje det blir fint?

Du får ikke lånt med deg en skinnprøve hjem da så du får sett fargen mot veggene? Synes det høres innbydende ut jeg da.

Men som sagt - meg og interiør... Det er nok bare kjæresten min som er så blind! :o)

Skrevet

Vi har brun buesofa, i skinn.

Hadde først egentlig tenkt oss svart, men den var det laaaaaang leveringstid på, og den brune kunne vi få omtrent umiddelbart.

Er VELDIG glad for at det ble brun sånn i ettertid :)

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Jeg har tenkt tanken på koksgrå sofa, men har aldri sett en slik i skinn..

Brun, ja *noterer* :-)

blander meg inn her og jeg. den modulsofaen vår er koksgrå. veldig bra farge!

Skrevet

*skjelver i buksene*

Skrevet

Vi har brun buesofa, i skinn.

Hadde først egentlig tenkt oss svart, men den var det laaaaaang leveringstid på, og den brune kunne vi få omtrent umiddelbart.

Er VELDIG glad for at det ble brun sånn i ettertid :)

Okei, ser ut til at vi dropper tanken på svart da ;-)

Skrevet

Eller DOLitiet, som termologien er..

Tjihi!

Skrevet

Bolia har en del kule sofaer. Jeg ville valgt microfiber fremfor skinn, jeg. Mer behagelig, og like lett å holde rent!

http://www.bolia.com/retail/category.asp?catalog_name=Furniture&category_name=Sepia+Alcantara&Expand=$2$$1$$4$$2$&ISOLanguage=NOR

Den var lekker:

http://www.bolia.com/retail/new_product.asp?catalog_name=Furniture&category_name=&product_id=116800000&Fabriccolor=11908&variant1=Eleste%20Stoff&variant2=&Expand=$2$$1$$4$&ISOLanguage=NOR

Problemet er kanskje at den blir for liten for oss fem+ evt. besøkende... dessuten var sofaene der kanskje litt dyre? men fine var de!

Skrevet

blander meg inn her og jeg. den modulsofaen vår er koksgrå. veldig bra farge!

Ok, greit å vite at det finnes iallefall:-)

Skrevet

Vi har koksgrå skinnsofa. Det er kjempefint, synes jeg.

Da vet jeg iallefall at det finnes:-)

Skrevet

Mnjeeeei... Vi har liksom hvitt, beige og furu (ja, du leste rett. ;)) - jeg har lett og lett men finner ikke noe.

Dette var fint, men passer litt dårlig inn med resten. http://www.skeidar.no/sk_visprodukt.asp?I=2720501&T=&K=13&S=4&PS=5&Type=0&Search=

Sukk.

Den så jeg faktisk på. Kjempefint bord, men litt upraktisk... Papsen sitter alltid på kortsiden av bordet inne på stua vår og med dette bordet blir det litt trangt om benplassen ;-)

Skrevet

Det var da utrolig så mye respons du fikk på det her en sen lørdagskveld :-) Skulle nesten tro folk hade lite å gjøre...

Ikke svart, sier

Skrevet

Du får ikke lånt med deg en skinnprøve hjem da så du får sett fargen mot veggene? Synes det høres innbydende ut jeg da.

Men som sagt - meg og interiør... Det er nok bare kjæresten min som er så blind! :o)

Hehe, jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om den fargen er noe, men du har iallefall fått meg på tanken ;-)

Skrevet

Jeg er ikke så glad i svart fordi jeg synes det blir hardt uansett. En mørk brun nyanse vil se mykere ut.

Men jeg er ikke den rette å spørre når det gjelder interiør altså - jeg sverger fremdeles til mine 7 år gamle, digre grønne stoffsofaer jeg. :o) De er vidunderlige å ligge i! Og de får duge til ungene blir større.

Det er omtrent som mannen min det. Myyye viktigere at den er god å ligge i enn pen å se på. Jeg vil helst ha en som er pen å se på og vond å ligge i, så kanskje han holder seg våken og snorkefri på kvelden ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...