Gå til innhold

Hvilke partier er for EU?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke partier er for EU? Bortsett fra FrP, som jeg allerede vet er for.

Hva er Venstre for, i korte trekk? Har sett lit på listene, men synes det blir endel rot og mye frem og tilbake, hit og dit.

Gjest ViSetterNedPrisen
Skrevet

Frp er ikke for. Sjekk sidene deres:

"Fremskrittspartiet vil ikke ta standpunkt i forhold til medlemskap

i EU, men følge lojalt opp resultatet av en folkeavstemning.

"

Skrevet

Du - det var bare en grønn side, uten tekst :-(

Den er grønn før den er ferdig lastet opp. Prøv igjen?

Gjest kalendria
Skrevet

Er ikke venstre mot i følge landsmøtet, men med veldig mange tilhengere i partiet? Altså at de lever med 2 syn.

Høyre og AP er for, resten er vel egentlig mot, eller?

Skrevet

Den er grønn før den er ferdig lastet opp. Prøv igjen?

Mulig PC'en vår jobber vanvittig tregt, men den er fremdeles grønn, etter flere minutter.

Nå tror jeg rett og slett jeg legger meg. Takk for praten - og godt valg! (er det ikke det en sier?)

God natt!

Skrevet

Er ikke venstre mot i følge landsmøtet, men med veldig mange tilhengere i partiet? Altså at de lever med 2 syn.

Jeg trodde vel og at Venstre er mot EU i valgprogrammet, men at de er ganske delt i spørsmålet.

Jeg selv er urokkelig mot EU og Venstre-velger. Husker i november 1994, da det ble NEI til EU: Vi studerte da, og mannen min og jeg kjøpte en diger kasse med mandariner som vi hadde med på lesesalen dagen etter og spanderte på de andre studentene og feiret seieren :-)

Skrevet

Mulig PC'en vår jobber vanvittig tregt, men den er fremdeles grønn, etter flere minutter.

Nå tror jeg rett og slett jeg legger meg. Takk for praten - og godt valg! (er det ikke det en sier?)

God natt!

Jeg testet igjen, får den opp hver gang. Jaja - god natt! :)

Skrevet

Hvis jeg ikke husker feil, så stemte Venstre over dette på landsmøtet og det ble noe sånt som 85 mot 81 - i favør av NEI-siden.

Ja til EU!

Gjest kalendria
Skrevet

Jeg trodde vel og at Venstre er mot EU i valgprogrammet, men at de er ganske delt i spørsmålet.

Jeg selv er urokkelig mot EU og Venstre-velger. Husker i november 1994, da det ble NEI til EU: Vi studerte da, og mannen min og jeg kjøpte en diger kasse med mandariner som vi hadde med på lesesalen dagen etter og spanderte på de andre studentene og feiret seieren :-)

Og jeg og broren min deppet i flere uker etter tapet. Bra jeg ikke traff deg på lesesalen - det tror jeg rett og slett ikke jeg hadde tålt....

JA til EU!!

Er du kvinne, altså? jeg har av en eller annen grunn trodd at du var mann... Sorry :)

Skrevet

Og jeg og broren min deppet i flere uker etter tapet. Bra jeg ikke traff deg på lesesalen - det tror jeg rett og slett ikke jeg hadde tålt....

JA til EU!!

Er du kvinne, altså? jeg har av en eller annen grunn trodd at du var mann... Sorry :)

I all verden! Kanskje min maskuline del får utløp her på DOL! Neidu - jeg er kvinne, har født tre barn :-)

For noen måneder siden trodde jeg Gemini (tror jeg det var) var mann...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...