Gå til innhold

Mariah Carey - noen som vet?

Anbefalte innlegg

Gjest Bare with me!
Skrevet

Så på "God kveld Norge" i sta. Det var et intervju med Mariah Carey. Hun sa hun var barn av et blandingsekteskap og passet ikke inn noe sted.

Jeg ble nysgjerrig og lurer på om det er noen som vet hva hun er en blanding av?

Ønsker ingen rasedebatt, det er ikke det jeg er ute etter her så pleeease, don't even go there!!!

Skrevet

Blandingsekteskap, er det at både eller ein av foreldra hadde barn med andre.. Altså at Marih Carey er født inn i ein familie med halvsøsken :-)

Skrevet

"Mariah Carey was born March 27, 1970, in New York City, New York.

Mariah was born to a half-Venezuelan father, and an Irish mother. As you might imagine, the family faced a fair amount of prejudice due to a mixed marriage."

Så det så :)

Skrevet

mulatt :-))

Tør du virkelig si det her inne? :P

Søøøøøøøør!

Skrevet

Mariah was born to a half-Venezuelan father, and an Irish mother. As you might imagine, the family faced a fair amount of prejudice due to a mixed marriage."

"Mariah Carey was born in Long Island, New York on March 27, 1970. Her parents are Patricia Hickey (Irish-American) and Alfred Roy Carey (African-American/Venezuelan)."

http://www.imdb.com/name/nm0001014/bio

Gjest Bare with me!
Skrevet

Takker! Var inne på den offisielle sida hennes, men fant ikke dette.

Gjest Bare with me!
Skrevet

Hun er halvt hvit, halvt svart.

Hun er vel kvart svart da, hvis du ser lenger oppe her.

Skrevet

Jeg så et Oprah-show hvor Mariah fortalte at hun slet veldig i oppveksten fordi hun verken var svart eller hvit - følte seg ikke hjemme noe sted. Hun nevnte ikke noe om Venezuela da, iallefall.

Skrevet

Jeg tror hun heller er oktron. Ikke mye mørkt der i gården, kun en anelse som gjør henne aldeles nydelig.

Skrevet

Blandingsekteskap, er det at både eller ein av foreldra hadde barn med andre.. Altså at Marih Carey er født inn i ein familie med halvsøsken :-)

Øh - nei. Blandingsekteskap er eksteskap er de to partene har ulik "hudfarge".

Skrevet

Øh - nei. Blandingsekteskap er eksteskap er de to partene har ulik "hudfarge".

Blandingsekteskap kan vel også være f.eks. at en fra Norge gifter seg med en fra Frankrike?

Skrevet

Jeg så et Oprah-show hvor Mariah fortalte at hun slet veldig i oppveksten fordi hun verken var svart eller hvit - følte seg ikke hjemme noe sted. Hun nevnte ikke noe om Venezuela da, iallefall.

Faren er half african/american/venezuelan står det.

Skrevet

Blandingsekteskap kan vel også være f.eks. at en fra Norge gifter seg med en fra Frankrike?

Det har du rett i, men blandingsekteskap har ingenting å gjøre med om den ene parten har barn fra før eller ikke vel?

Skrevet

....skal man dra det ekstra langt, så kan man vel si at blandingsekteskap er ekteskap mellom mann og kvinne...:-)

Skrevet

Faren er half african/american/venezuelan står det.

Jeg kan da lese, men takk likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...