Gå til innhold

NRKs valgtest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt den, og resultatet blei følgende:

"Basert på dine svar har du følgende profil:

1. Senterpartiet 71,4%

2. Rød Valgallianse 68,4%

3. Arbeiderpartiet 68,2%"

Men jeg kommer nok til å holde meg til SV;-)

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

13

• Prozak

9

• snø

8

• sheba

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Jeg tok den før i kveld og fikk 1. SV 71.noe

2. RV(!) 63.4

3. Venstre 63.3

Jeg kommer da til å stemme i motsatt rekkefølge :)

Skrevet

Jeg tok den før i kveld og fikk 1. SV 71.noe

2. RV(!) 63.4

3. Venstre 63.3

Jeg kommer da til å stemme i motsatt rekkefølge :)

Vel. Venstre har mye bra for seg de. Bare de kunne ha kutta ut alle disse tankene om personlig frihet og sånn.... ;-)

Skrevet

Jeg fikk bekreftet at jeg skal stemme på det jeg hadde tenkt å stemme på - jammen ikke verst! ;o)

Men hva det blir er min hemmlighet, for som min mor alltid sa da jeg spurte henne om hva hun stemte på i oppveksten - "det er hemmelig valg!". Hun skal i alle fall ikke beskyldes for å ha påvirket meg politisk :-)

Beste hilsen fra

Skrevet

Fikk:

1.RV

2.SV

3.SP

Stemmer: AP.

Noen ganger har jeg hatt lyst til å stemme RV bare på faen! Mye bra der. Men en del utrulig dustete folk også. Tross alt, det burde ikke være vanskelig å ta fullstendig avstand til Pol Pot og Stalin.

Skrevet

Jeg fikk SV på topp, og RV like under. Godt fornøyd med det!

Skrevet

Jeg fikk bekreftet at jeg skal stemme på det jeg hadde tenkt å stemme på - jammen ikke verst! ;o)

Men hva det blir er min hemmlighet, for som min mor alltid sa da jeg spurte henne om hva hun stemte på i oppveksten - "det er hemmelig valg!". Hun skal i alle fall ikke beskyldes for å ha påvirket meg politisk :-)

Beste hilsen fra

Nøyaktig det samme som far brukte å si.

Religion og politikk nektet han plent å diskutere!

Skrevet

Sp, RV og KrF for meg...

Men jeg skal ikke stemme, for jeg har ikke peiling på sånt!

Skrevet

Beste hilsen fra

Det sa alltid mamma og! Pappa var aktiv i Venstre, men mamma ville aldri si hva hun stemte. Jeg spurte henne her en dag hva hun skulle stemme i år - og da sa hun "borgerlig" - så hun holder på hemmelighetene :-)

Skrevet

Borgerlig her:-) men vil ikke røpe hva:-)

*feig!!?? javel da!*

Skrevet

Nøyaktig det samme som far brukte å si.

Religion og politikk nektet han plent å diskutere!

En ganske fin holdning, synes jeg :-)

Den eneste gangen mor "sprakk" var den gangen jeg ble invitert på FrpU-fest, og min kjære mor sa "jeg trodde jeg hadde oppdratt deg bedre enn som så!", hihihi...

Jeg tror jeg skal la mine unger få finne ut hva det mener om krig og fred og religion og politikk og sånn selv, jeg også :-)

Beste hilsen fra

Skrevet

Det sa alltid mamma og! Pappa var aktiv i Venstre, men mamma ville aldri si hva hun stemte. Jeg spurte henne her en dag hva hun skulle stemme i år - og da sa hun "borgerlig" - så hun holder på hemmelighetene :-)

Jeg vet den dag i dag ikke hva mine foreldre stemte og stemmer. Og jeg har gitt opp å spørre :-)

Beste hilsen fra

Skrevet

Beste hilsen fra

Nåja, hvis det ikke er veldig mange som veit hvem du er her inne, så vil jeg nok påstå at dette med hemmelig valg vil stå seg sjøl om du skulle røpe din partitilhørighet;-)

Skrevet

En ganske fin holdning, synes jeg :-)

Den eneste gangen mor "sprakk" var den gangen jeg ble invitert på FrpU-fest, og min kjære mor sa "jeg trodde jeg hadde oppdratt deg bedre enn som så!", hihihi...

Jeg tror jeg skal la mine unger få finne ut hva det mener om krig og fred og religion og politikk og sånn selv, jeg også :-)

Beste hilsen fra

Hehe. Jeg er din strake motsetning. Flagger høyt og tydelig hva jeg stemmer og hvorfor. Vil GJERNE påvirke ungene mine til å gjøre riktige valg. Og synes det er bra at de veit hvor faren dems står reint politisk:-)

Skrevet

Jeg fikk SV på topp, og RV like under. Godt fornøyd med det!

Ja. Skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke fikk SV. Men det er klart, jeg er jo for distriktene. Og sier ja til bønder:-) Så det ligger vel noe der, kanskje.

Skrevet

Sp, RV og KrF for meg...

Men jeg skal ikke stemme, for jeg har ikke peiling på sånt!

Skaff deg peiling da! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...