musikeren Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Jeg har tatt den, og resultatet blei følgende: "Basert på dine svar har du følgende profil: 1. Senterpartiet 71,4% 2. Rød Valgallianse 68,4% 3. Arbeiderpartiet 68,2%" Men jeg kommer nok til å holde meg til SV;-) 0 Siter
nanna Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Jeg fikk forøvrig SV på topp... Og jeg skal stemme Venstre. 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Jeg tok den før i kveld og fikk 1. SV 71.noe 2. RV(!) 63.4 3. Venstre 63.3 Jeg kommer da til å stemme i motsatt rekkefølge 0 Siter
musikeren Skrevet 3. september 2005 Forfatter Skrevet 3. september 2005 Jeg tok den før i kveld og fikk 1. SV 71.noe 2. RV(!) 63.4 3. Venstre 63.3 Jeg kommer da til å stemme i motsatt rekkefølge Vel. Venstre har mye bra for seg de. Bare de kunne ha kutta ut alle disse tankene om personlig frihet og sånn.... ;-) 0 Siter
snø Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Jeg fikk bekreftet at jeg skal stemme på det jeg hadde tenkt å stemme på - jammen ikke verst! ;o) Men hva det blir er min hemmlighet, for som min mor alltid sa da jeg spurte henne om hva hun stemte på i oppveksten - "det er hemmelig valg!". Hun skal i alle fall ikke beskyldes for å ha påvirket meg politisk :-) Beste hilsen fra 0 Siter
musikeren Skrevet 3. september 2005 Forfatter Skrevet 3. september 2005 Fikk: 1.RV 2.SV 3.SP Stemmer: AP. Noen ganger har jeg hatt lyst til å stemme RV bare på faen! Mye bra der. Men en del utrulig dustete folk også. Tross alt, det burde ikke være vanskelig å ta fullstendig avstand til Pol Pot og Stalin. 0 Siter
Osiris Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Jeg fikk SV på topp, og RV like under. Godt fornøyd med det! 0 Siter
org Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Jeg fikk bekreftet at jeg skal stemme på det jeg hadde tenkt å stemme på - jammen ikke verst! ;o) Men hva det blir er min hemmlighet, for som min mor alltid sa da jeg spurte henne om hva hun stemte på i oppveksten - "det er hemmelig valg!". Hun skal i alle fall ikke beskyldes for å ha påvirket meg politisk :-) Beste hilsen fra Nøyaktig det samme som far brukte å si. Religion og politikk nektet han plent å diskutere! 0 Siter
org Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Sp, RV og KrF for meg... Men jeg skal ikke stemme, for jeg har ikke peiling på sånt! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Jeg fikk bekreftet at jeg skal stemme på det jeg hadde tenkt å stemme på - jammen ikke verst! ;o) Men hva det blir er min hemmlighet, for som min mor alltid sa da jeg spurte henne om hva hun stemte på i oppveksten - "det er hemmelig valg!". Hun skal i alle fall ikke beskyldes for å ha påvirket meg politisk :-) Beste hilsen fra Det sa alltid mamma og! Pappa var aktiv i Venstre, men mamma ville aldri si hva hun stemte. Jeg spurte henne her en dag hva hun skulle stemme i år - og da sa hun "borgerlig" - så hun holder på hemmelighetene :-) 0 Siter
sheba Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Borgerlig her:-) men vil ikke røpe hva:-) *feig!!?? javel da!* 0 Siter
snø Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Nøyaktig det samme som far brukte å si. Religion og politikk nektet han plent å diskutere! En ganske fin holdning, synes jeg :-) Den eneste gangen mor "sprakk" var den gangen jeg ble invitert på FrpU-fest, og min kjære mor sa "jeg trodde jeg hadde oppdratt deg bedre enn som så!", hihihi... Jeg tror jeg skal la mine unger få finne ut hva det mener om krig og fred og religion og politikk og sånn selv, jeg også :-) Beste hilsen fra 0 Siter
snø Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Det sa alltid mamma og! Pappa var aktiv i Venstre, men mamma ville aldri si hva hun stemte. Jeg spurte henne her en dag hva hun skulle stemme i år - og da sa hun "borgerlig" - så hun holder på hemmelighetene :-) Jeg vet den dag i dag ikke hva mine foreldre stemte og stemmer. Og jeg har gitt opp å spørre :-) Beste hilsen fra 0 Siter
musikeren Skrevet 3. september 2005 Forfatter Skrevet 3. september 2005 Jeg fikk bekreftet at jeg skal stemme på det jeg hadde tenkt å stemme på - jammen ikke verst! ;o) Men hva det blir er min hemmlighet, for som min mor alltid sa da jeg spurte henne om hva hun stemte på i oppveksten - "det er hemmelig valg!". Hun skal i alle fall ikke beskyldes for å ha påvirket meg politisk :-) Beste hilsen fra Nåja, hvis det ikke er veldig mange som veit hvem du er her inne, så vil jeg nok påstå at dette med hemmelig valg vil stå seg sjøl om du skulle røpe din partitilhørighet;-) 0 Siter
musikeren Skrevet 3. september 2005 Forfatter Skrevet 3. september 2005 En ganske fin holdning, synes jeg :-) Den eneste gangen mor "sprakk" var den gangen jeg ble invitert på FrpU-fest, og min kjære mor sa "jeg trodde jeg hadde oppdratt deg bedre enn som så!", hihihi... Jeg tror jeg skal la mine unger få finne ut hva det mener om krig og fred og religion og politikk og sånn selv, jeg også :-) Beste hilsen fra Hehe. Jeg er din strake motsetning. Flagger høyt og tydelig hva jeg stemmer og hvorfor. Vil GJERNE påvirke ungene mine til å gjøre riktige valg. Og synes det er bra at de veit hvor faren dems står reint politisk:-) 0 Siter
musikeren Skrevet 3. september 2005 Forfatter Skrevet 3. september 2005 Jeg fikk SV på topp, og RV like under. Godt fornøyd med det! Ja. Skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke fikk SV. Men det er klart, jeg er jo for distriktene. Og sier ja til bønder:-) Så det ligger vel noe der, kanskje. 0 Siter
musikeren Skrevet 3. september 2005 Forfatter Skrevet 3. september 2005 Sp, RV og KrF for meg... Men jeg skal ikke stemme, for jeg har ikke peiling på sånt! Skaff deg peiling da! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.