Gå til innhold

verdens verste sms-tabbe??

Anbefalte innlegg

Gjest kroppogsjel/Debra
Skrevet

Har svigers på besøk. Får "gode" råd om barneoppdragelse, for de funker gitt! De var jo _så_ fantastiske selv liksom....

Det ergret meg noe så inni granskauen, sendte en sutresms til søsteren min. TRODDE JEG. mhm. Jeg sendte den rett over bordet jeg. Rett i neven til svigerfar.

Fytti inn i XXXXXX noe så XXXXX pinlig. Jeg hadde så lyst til å bare løpe ut og aldri mer komme tilbake. Det _eneste_ som reddet meg var at jeg ikke kalte dem det jeg pleier å kalle dem. Som om _det_ var en trøst liksom. Jeg holdt på å tisse på meg når svigerfar sier til sv.mor: hør på denne meldingen du konemor. Nå har jeg nok fornærmet Fruen i Huset kraftig.

Heldigvis var gubben på do. Og ingen av dem nevnte det for ham. Jeg er bare såååå liten. Å bli reddet av de du har fornærmet grovt og i tillegg egentlig ikke liker. Guffen klump i magen nå...

bleurgh!

Gjest mirakel*2?
Skrevet

oi:) Det er farlig det der! Jeg har noen ganger skrevet noe om en person, og så har jeg nesten sendt meldingen til personen jeg baksnakket. Har hørt om andre som har gjort det.

Men hvorfor er du så redd for at mannen din skulle få vite det? Jeg kan fint snakke om slike irritasjoner, angående svigerforeldrene,til min samboer. Selv om det er snakk om hans foreldre. Det samme kan han gjøre om mine foreldre.

Jeg synes ihvertfall synd på deg:) Men en morsom historie er det da. Ingenting er så gale at det ikke er godt for noe.

Skrevet

Åhoi! Oioioiauauau... Skjønner deg godt. DEN var ikke grei.

*humrer litt også*

Gjest kalendria
Skrevet

Hjelp!! Stakkars deg!

Men nå vet de jo hva du mener, da - i det minste :)

Gjest kroppogsjel/Debra
Skrevet

oi:) Det er farlig det der! Jeg har noen ganger skrevet noe om en person, og så har jeg nesten sendt meldingen til personen jeg baksnakket. Har hørt om andre som har gjort det.

Men hvorfor er du så redd for at mannen din skulle få vite det? Jeg kan fint snakke om slike irritasjoner, angående svigerforeldrene,til min samboer. Selv om det er snakk om hans foreldre. Det samme kan han gjøre om mine foreldre.

Jeg synes ihvertfall synd på deg:) Men en morsom historie er det da. Ingenting er så gale at det ikke er godt for noe.

Ikke _redd_ for at han skulle få vite det. Det ville bare gjort det _ennå_ mer pinlig for meg. Dessuten står gubbingsen mellom barken og veden som det er. Men dette hadde han syntes var skikkelig flaut, og ville nok ha skammet seg litt over meg ja.

åååååå som jeg skjems.

Skrevet

Jammen, du, sånn i ettertid: Du skrev "Å bli reddet av de du har fornærmet grovt og i tillegg egentlig ikke liker". Men DE hadde jo fornærmet DEG grovt!

Jeg tror egentlig det som skjedde kan gjøre luften mellom dere litt klarere. Du fikk sagt det du mente, helt uten å ville det!!! :)

Lykke til videre! Skal se de tålte å få vite åssen det virker på deg, og dere kan le av det siden. Eller er det helt utenkeleig?

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Ikke _redd_ for at han skulle få vite det. Det ville bare gjort det _ennå_ mer pinlig for meg. Dessuten står gubbingsen mellom barken og veden som det er. Men dette hadde han syntes var skikkelig flaut, og ville nok ha skammet seg litt over meg ja.

åååååå som jeg skjems.

Hehe:) Jeg kan LOVE deg at jeg var ute for noe verre en gang, noe annet enn sms. Det vil jeg ikke legge ut om her, men jeg kan love deg at det ikke er mye som slår den. Nå ble du vel nysgjerrig;)

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Jammen, du, sånn i ettertid: Du skrev "Å bli reddet av de du har fornærmet grovt og i tillegg egentlig ikke liker". Men DE hadde jo fornærmet DEG grovt!

Jeg tror egentlig det som skjedde kan gjøre luften mellom dere litt klarere. Du fikk sagt det du mente, helt uten å ville det!!! :)

Lykke til videre! Skal se de tålte å få vite åssen det virker på deg, og dere kan le av det siden. Eller er det helt utenkeleig?

Det kom ut.Og jeg måtte stå for det. Tok det pent og rolig. Glattet over. Og vi legger det bak oss. Jeg kommer til å le av det om 2-3 uker. Tror jeg.

Og at de fornærmet meg? Ja vet du, det har de gjort i 12 år nå. Men det hjelper ikke å argumentere. Jeg får bare til svar at dette har jeg ikke peiling på. Jeg er ung. Og jeg er jente. De prøver også å fortelle meg hva jeg burde stemme på den 12. Yeah right!

Gjest kroppogsjel/Debra
Skrevet

Hehe:) Jeg kan LOVE deg at jeg var ute for noe verre en gang, noe annet enn sms. Det vil jeg ikke legge ut om her, men jeg kan love deg at det ikke er mye som slår den. Nå ble du vel nysgjerrig;)

si LITT da?? Kanskje jeg kunne følt meg litt bedre? Ringte du feil og trodde du snakket med noen andre? La du igjen beskjed på feil svarer?

Si NOE da!! pliiiis.

Skrevet

he-he....ikke akkurat morsomt det der - før etter en liten stund:-)

Men nå har du vel også lært ABC'en for sms?

A. Les igjennom det du har skrevet FØR du sender det.

B. Sjekk nøye hvem du har valgt som mottaker FØR du trykker på send.

C. Er du i en tilstand av rus og/eller påvirket sterkt følelsesmessig - sjekk enda en gang hvem du har valgt som mottaker før du sender meldingen.

:-)

Skrevet

Uff da... :D

Trøst deg med at om noen uker/mnd/år, så ler du sikkert av det.

Det minner meg om når jeg skulle sende en sånn vennskaps-melding til en venn. "Gode venner er som gatelys langs veien, de gjør ikke veien kortere, men enklere å gå".

Det var bare det at mobilordlista skrev _gavekort_ i stedet for _gatelys_ :D

Jeg fikk rettet det opp før jeg sendte den, men det ble liksom litt morsomt.

Bare en digresjon...

:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...