Gjest panda'n Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 JEG LAGER LIIIIIIIV!!! JIPPI!!!!! og ja, jeg er gaaaaaaal. og vet du no mer? jeg er stolt av det! *LIV* 0 Siter
Gjest Pondus76 Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 JAA Så bra at du lager liv og så bra at du er stolt.. Blir det noe mer liv no så dauer jeg,,,, 0 Siter
Gjest panda'n Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 JAA Så bra at du lager liv og så bra at du er stolt.. Blir det noe mer liv no så dauer jeg,,,, ikke gjør det a... ville vært så kjipt.. 0 Siter
Gjest panda'n Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 lage liv? :-o ja, vil ikke du? er mange måter å lage liv på. f.eks. ved å få barn.. *ler* 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 ja, vil ikke du? er mange måter å lage liv på. f.eks. ved å få barn.. *ler* kofferten din er full :-) 0 Siter
Gjest panda'n Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 kofferten din er full :-) hvilken koffert? 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 hvilken koffert? den du pakker i 0 Siter
Petroline Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 ja, vil ikke du? er mange måter å lage liv på. f.eks. ved å få barn.. *ler* barn??? Er dere komt dit dere? 0 Siter
Gjest panda'n Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 den du pakker i men jeg pakker jo ikke.. blir ikke liv av det.. eller jo, kanskje.. når man en viss dag møter tre småsprø mennesker i tigerstaden for å slenge på kuler og å kjøre minibil.. da blir det liv da! 0 Siter
Gjest pondus 76 Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 den du pakker i pleie pakke i poser.... 0 Siter
Gjest panda'n Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 barn??? Er dere komt dit dere? jeg har da barn med alle.. så har lagd mye liv oppigjennom åra jeg.. 0 Siter
Gjest panda'n Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 pleie pakke i poser.... det er da uhyre upraktisk.. 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 men jeg pakker jo ikke.. blir ikke liv av det.. eller jo, kanskje.. når man en viss dag møter tre småsprø mennesker i tigerstaden for å slenge på kuler og å kjøre minibil.. da blir det liv da! klinkekuler 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 pleie pakke i poser.... ja, og så må man bære dobbelt så lenge 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 klinkekuler? ja, tryggest det, i tilfelle man kaster feil vei 0 Siter
Gjest panda'n Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 ja, tryggest det, i tilfelle man kaster feil vei men sjansen for at man kaster feil vei er mindre enn at man kaster riktig vei... kan bli vanskelig å få ned kjeglene med klinkekuler... og jeg skal jo vinne... 0 Siter
Gjest panda'n Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 ja, og så må man bære dobbelt så lenge hvorfor det? må man gå ekstrarunder? 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 men sjansen for at man kaster feil vei er mindre enn at man kaster riktig vei... kan bli vanskelig å få ned kjeglene med klinkekuler... og jeg skal jo vinne... du kan få klinkekuler, jeg kan få bowlingkule jeg skal nemlig vinne:-o 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.