Gjest mørketall.no Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 ...at de fleste egentlig blir mislikt? 0 Siter
Gjest mørketall.no Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 ja, kanskje spesielt du.. Du gjemmer deg bak en komisk fasade som gjør deg evig frustrer. 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 nei? kan det være slike tanker som gjør en deprimert tro?... 0 Siter
Gjest panda'n Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Du gjemmer deg bak en komisk fasade som gjør deg evig frustrer. jeg? å ja jøss, jeg er alltid frustrert.. eller så kan det bare være overtrøtthet og et skalkeskjul for å ikke vise mitt sanne jeg.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Selvfølgelig, men for hver person som misliker meg så er det minst 100 som liker meg, så da kan jeg vel heller forholde meg mest til de som liker meg? 0 Siter
Moraki Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 kjenner det å meg da! Det er mange som misliker meg :-) Samma det! 0 Siter
MsSophie Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 bedre det enn at alle skal gå rundt å elske alle til enhver tid.... 0 Siter
Zombiebob Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 bedre det enn at alle skal gå rundt å elske alle til enhver tid.... Nei, det synes jeg da ikke? Hadde sikkert vært en bedre verden om alle likte alle andre hele tiden. 0 Siter
MsSophie Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Nei, det synes jeg da ikke? Hadde sikkert vært en bedre verden om alle likte alle andre hele tiden. Jeg tror det bare hadde blitt slitsomt. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Jeg tror det bare hadde blitt slitsomt. Tror jeg ikke. Det må da koste mer energi å mislike noen enn å like dem. 0 Siter
MsSophie Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Tror jeg ikke. Det må da koste mer energi å mislike noen enn å like dem. ...eller man kan for eksempel bare være totalt likegyldig. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 syntes å lese en statestikk at blant en mengde på 10, så vil en mislike deg, en vil like deg godt, og resten har ikke dannet seg noen mening om deg, eller er totalt likegyldig til deg 0 Siter
felle Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Det gjør ikke noe. De som misliker meg holder seg unna meg og da merker jeg ingenting til det. Vet om noen som ikke liker meg, men jeg liker ikke dem heller. De kan få være mine mislikere for alt de vil. Og så vet jeg om mange som liker meg (for jeg har da skikkelige venner som ringer meg stadig vekk) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.