Gjest organiskfeil Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 ...men man skal ikke skue bekken etter ti på taket, som det heter i et gammelt ordtak- 0 Siter
Gyda Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 "Den fyrste kaka eg smaka fekk - var mor si kake ved vogga. Og smulane i halsen gjekk - Og hjartet det rett og slett stogga." 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 "Den fyrste kaka eg smaka fekk - var mor si kake ved vogga. Og smulane i halsen gjekk - Og hjartet det rett og slett stogga." De dikteriske evner ligger til familien ser jeg! *Ler godt* 0 Siter
Gyda Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 De dikteriske evner ligger til familien ser jeg! *Ler godt* Hehe. Takk for den! (den er selvkomponert, ja - men dog kanskje litt makaber for sarte sjeler ...) 0 Siter
Gjest ikke mat trollene Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Det blir med dette som med vitser, de som kommer med vitser hele tida får sjelden frem poengene sine, mens de som kommer med en i ny og ne får mange til å le. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Hehe. Takk for den! (den er selvkomponert, ja - men dog kanskje litt makaber for sarte sjeler ...) synes den var kul jeg:) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 "Den fyrste kaka eg smaka fekk - var mor si kake ved vogga. Og smulane i halsen gjekk - Og hjartet det rett og slett stogga." Huff - den var jo fæl! Men dog litt morsom :-) 0 Siter
morsan Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 "Den fyrste kaka eg smaka fekk - var mor si kake ved vogga. Og smulane i halsen gjekk - Og hjartet det rett og slett stogga." *lol* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.