Gjest LucySky Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Hva var det for slags kråkeflokk som fløy gjennom Dol i natt? Kommer den tilbake, drar jeg andre steder. Makan til tåpelig måte å ta opp plass på. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 sikkert noen på vor/nachspiel som tilfeldigvis har ramlet over siden og så bare lagt igjen en haug med kråkebæsj. 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Har du virkelig lest alt? Hvorfor gjorde du det hvis det var så irriterende? 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Jeg gadd ikke lese det, klikket meg inn på et par innlegg og skjønte fint lite, men da jeg så tidspunktet de var lagt inn på så bladde jeg bare videre. ) 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Har du virkelig lest alt? Hvorfor gjorde du det hvis det var så irriterende? Man lurer jo på hvor spredte i huet og teite folk kan klare å bli - på et offentlig sted. :0 0 Siter
Klara Q Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Tviler på at det var vanlig rullings de røyke i natt, ja.. 0 Siter
zapata Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Jeg tror det var samme kråka som la igjen alt alene... kjeda seg vel, og tenkte h*n skulle ha det litt artig... for seg sjøl... Tror jeg... 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Man lurer jo på hvor spredte i huet og teite folk kan klare å bli - på et offentlig sted. :0 hehe, ja du kan lure du:-) Hvis dette irriterer deg så mye så kan du jo spørre deg hvorfor. Jeg må si at jeg har lest værre innlegg enn dette (men så har jo jeg vært med å skrevet da). 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Hva har skjedd? *lite oppdatert på dol* 0 Siter
amber sun Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Har jeg gått glipp av noe nå igjen? *sukk* ;-p 0 Siter
zapata Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Har jeg gått glipp av noe nå igjen? *sukk* ;-p Les trådene på forrige side, så skjønner du det nok :-) 0 Siter
zapata Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Hva har skjedd? *lite oppdatert på dol* Les trådene på forrige side, så skjønner du det nok :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.