Gå til innhold

Partivalg og Venstre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest en del tråder her i det siste om valget og hvilket parti folk føler tilhørighet til og skal stemme på, er det utrolig høy grad av venstrefolk her.

Sett i forhold hvor liten oppslutning partiet har på landsbasis så begynner dette å pirre litt i nysgjerrigheten min.

Det må da være noe med dol som tiltrekker seg nesten alle venstrevelgerene? Eller?

(Jeg har ikke lest partiprogrammet til Venstre - kanskje står det noe der om "ja til bevaring og opprustning av dol" eller noe sånt?)

;o)

Skrevet

Det er flisa som er en god representant. Hihi, hun har ikke lurt meg da.

Skrevet

"(Jeg har ikke lest partiprogrammet til Venstre - kanskje står det noe der om "ja til bevaring og opprustning av dol" eller noe sånt?)"

Flisa er aktiv i Venstre, så det skal du faen ikke se bort ifra. :)

Skrevet

Det er flisa som er en god representant. Hihi, hun har ikke lurt meg da.

Ja, hun jobber hardt for å omvende oss her inne! Men hun greier ikke å lure meg heller.

*s*

Skrevet

"(Jeg har ikke lest partiprogrammet til Venstre - kanskje står det noe der om "ja til bevaring og opprustning av dol" eller noe sånt?)"

Hehe. Jeg får vel lese programmet og sjekke.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Noe mer vinglete og ubestemt enn Venstre skal du lete lenge etter, jeg stemmer i alle fall ikke på dem.

Skrevet

Ja, hun jobber hardt for å omvende oss her inne! Men hun greier ikke å lure meg heller.

*s*

Det er bra Gyda.

Skrevet

Selvsagt! :) DOL er nedfelt i prinsippprogrammet! :-)

Og vi er kåret til de beste nettsiden eogså - -gjett hva jeg jobber med -for Øtfold? :)

http://www.venstre.no

Skrevet

Det er bra Gyda.

KOmmer hjem til deg en dag - meget snart! ;:) hehe

Skrevet

KOmmer hjem til deg en dag - meget snart! ;:) hehe

Du er hjertlig velkommen men jeg har allerede stemt ;o) Men det er hyggelig om du kommer uansett altså :o)

Skrevet

Du er hjertlig velkommen men jeg har allerede stemt ;o) Men det er hyggelig om du kommer uansett altså :o)

Ja - det er jo kommunevalg om bare 2 år så...:-)

Skrevet

Og vi er kåret til de beste nettsiden eogså - -gjett hva jeg jobber med -for Øtfold? :)

Men da er det jammen ikke rart jeg skal stemme Venstre iår. Når DOL er nedfelt i partiprogrammet og greier ;-P

:-D

Skrevet

Men da er det jammen ikke rart jeg skal stemme Venstre iår. Når DOL er nedfelt i partiprogrammet og greier ;-P

:-D

nei i PRINSIPPprogrammet, -:-)

Skrevet

Var jo bra jeg valgte rett parti,da;) Har forhåndsstemt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...