Gå til innhold

Uffa-what to do

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, trenger råd!!Møtte en fyr på by´n i går.Som sjekket meg opp... Han var både kjekk og hyggelig....Ga meg mange komplimenter osv. Maste masse om at han ville treffe meg igjen. Så jeg fikk tlf. nr hans og lovet å sende han en sms eller ringe, så vi kunne gå på date. Men jeg er litt mistenksom. Jeg forventer ikke å treffe noen på et utested på den måten...Tror dere virkelig at han mente at vil møte meg igjen? Han hadde jo drukket(det hadde vi begge). Kan det hende at det fikk ham til å tro at jeg er penere enn hva jeg er? Så blir han vel skuffet hvis han møter meg da...Og når bør jeg sende sms isåfall hvis jeg velger å gjøre det? I dag allerede? Jeg kan ikke treffe ham før tidligst onsdag uansett. Help...

PS: han er fransk egentlig

Gjest Halalala
Skrevet

Du likte ham? Han likte deg? Hvis du vil treffe ham så kan du sende melding eller ringe, hør om han vil ta en kaffe. Hva har du å tape? Hvis du derimot ikke har lyst å trefef ham, så kaster du nr.

Skrevet

Hvis du likte ham tar du kontakt og ser hva som skjer, du har vel ikke noe å tape?

Skrevet

Du likte ham? Han likte deg? Hvis du vil treffe ham så kan du sende melding eller ringe, hør om han vil ta en kaffe. Hva har du å tape? Hvis du derimot ikke har lyst å trefef ham, så kaster du nr.

Jo, du har jo rett i det:) Tror jeg skal sende en sms...

Skrevet

Hvis du likte ham tar du kontakt og ser hva som skjer, du har vel ikke noe å tape?

Nei, jeg har jo ikke noe å tape. Sant det! Blir nok til at jeg sender en sms og ser hva som skjer.

Skrevet

Sendte melding og fikk svar, hihi! Så nå blir det date på meg denne uka;) (Oioioi, vet ikke om jeg er klar for sånt, menmen)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...