Gå til innhold

fokus bank

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

jeg bruker forkus bank nettbank.

nå klarer jeg ikke å logge meg på,

ringte til banken og de gikk gjenom en del ting.

fant ut at javaen var gamel og fikk besjed om å avinstalere den gamle og reinstalere den nyverjon.

dette har jeg gjort men pc vil ikke

kommer meg ikke inn på banken.

kan du forklare meg hva jeg skal gjøre kjører windovs xp ganske ny masin.

taknemilg for hjelp

Skrevet

Hvilken feilmelding får du, og hvilken Java-versjon installerte du nå? (Java fra Sun eller fra Microsoft?)

Skrevet

Hvilken feilmelding får du, og hvilken Java-versjon installerte du nå? (Java fra Sun eller fra Microsoft?)

hallo på fokus sin bank kommer det opp venligst vent.... så skjer det ikke noe det er sun jeg skal innstalere

Skrevet

hallo på fokus sin bank kommer det opp venligst vent.... så skjer det ikke noe det er sun jeg skal innstalere

Du kan forsøke å installere Microsoft sin Java i stedet. Gå på Windows Update og last ned det du finner der av Service Packs (er ikke sikker på hva de kaller dem på norsk).

Skrevet

Wow... jeg har faktisk ikke tenkt på det før, men har du prøvd å uttale "fokus bank" på engelsk?

Lurer på om de faktisk er ærligere enn banker flest?

Skrevet

hei hva har det med sagen om jeg skriver fokus på engelsk?????????

Skrevet

Du kan forsøke å installere Microsoft sin Java i stedet. Gå på Windows Update og last ned det du finner der av Service Packs (er ikke sikker på hva de kaller dem på norsk).

hallo

har gjort det du sam men kommer ikke inn

iriterende kan du komme med andre forslag takk

Skrevet

hallo

har gjort det du sam men kommer ikke inn

iriterende kan du komme med andre forslag takk

Prøv å laste ned en annen nettleser, f.eks Firefox eller Opera, og se om du kommer inn med dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...