trøtte Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 hei. jeg bruker forkus bank nettbank. nå klarer jeg ikke å logge meg på, ringte til banken og de gikk gjenom en del ting. fant ut at javaen var gamel og fikk besjed om å avinstalere den gamle og reinstalere den nyverjon. dette har jeg gjort men pc vil ikke kommer meg ikke inn på banken. kan du forklare meg hva jeg skal gjøre kjører windovs xp ganske ny masin. taknemilg for hjelp 0 Siter
citoyen Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Hvilken feilmelding får du, og hvilken Java-versjon installerte du nå? (Java fra Sun eller fra Microsoft?) 0 Siter
trøtte Skrevet 4. september 2005 Forfatter Skrevet 4. september 2005 Hvilken feilmelding får du, og hvilken Java-versjon installerte du nå? (Java fra Sun eller fra Microsoft?) hallo på fokus sin bank kommer det opp venligst vent.... så skjer det ikke noe det er sun jeg skal innstalere 0 Siter
citoyen Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 hallo på fokus sin bank kommer det opp venligst vent.... så skjer det ikke noe det er sun jeg skal innstalere Du kan forsøke å installere Microsoft sin Java i stedet. Gå på Windows Update og last ned det du finner der av Service Packs (er ikke sikker på hva de kaller dem på norsk). 0 Siter
Zombiebob Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Wow... jeg har faktisk ikke tenkt på det før, men har du prøvd å uttale "fokus bank" på engelsk? Lurer på om de faktisk er ærligere enn banker flest? 0 Siter
trøtte Skrevet 5. september 2005 Forfatter Skrevet 5. september 2005 hallo på fokus sin bank kommer det opp venligst vent.... så skjer det ikke noe det er sun jeg skal innstalere hei hva har det med sagen om jeg skriver fokus på engelsk????????? 0 Siter
trøtte Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 Du kan forsøke å installere Microsoft sin Java i stedet. Gå på Windows Update og last ned det du finner der av Service Packs (er ikke sikker på hva de kaller dem på norsk). hallo har gjort det du sam men kommer ikke inn iriterende kan du komme med andre forslag takk 0 Siter
citoyen Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 hallo har gjort det du sam men kommer ikke inn iriterende kan du komme med andre forslag takk Prøv å laste ned en annen nettleser, f.eks Firefox eller Opera, og se om du kommer inn med dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.