Reven1365380455 Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Heisann, Er det en god svømmehall i nærheten av Lillehammer sentrum? Takk! 0 Siter
Reven1365380455 Skrevet 4. september 2005 Forfatter Skrevet 4. september 2005 www.jorekstad.no Takk for svar. Jeg tenkte å begynne å svømme et par ganger i uka, og da blir nok jorekstad alt for dyrt. Finnes det ikke kommunale svømmehaller? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Takk for svar. Jeg tenkte å begynne å svømme et par ganger i uka, og da blir nok jorekstad alt for dyrt. Finnes det ikke kommunale svømmehaller? Har ingen anelse, bare viste om det der siden jeg var i Lillehammer i sommer. Er ikke kjent der i det hele tatt ;o) Men du finner nok ut av det om du bor der? 0 Siter
Femma Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Takk for svar. Jeg tenkte å begynne å svømme et par ganger i uka, og da blir nok jorekstad alt for dyrt. Finnes det ikke kommunale svømmehaller? Nope. Det eneste er Jorekstad. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Takk for svar. Jeg tenkte å begynne å svømme et par ganger i uka, og da blir nok jorekstad alt for dyrt. Finnes det ikke kommunale svømmehaller? Jorekstad er nok eneste alternativ. 0 Siter
Gjest som fisken i vannet Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Gå inn på hjemmesiden til lillehamemr kommune. kanskje noen av kolene har svømmehall du kan benytte? Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.