Gå til innhold

Når får dere mensen etter den siste aktive pillen?

Anbefalte innlegg

Gjest spør jeg!
Skrevet

Hvor mange dager etter den siste pillen?

Jeg tok den siste på torsdag, og har ennå ikke fått mensen. Grunn til bekymring?

Skrevet

Da jeg gikk på pillen (Trinordiol), tok jeg siste aktive pille på tirsdag, og fikk mensen på lørdag, søndag eller så sent som mandag.

Gjest spør jeg!
Skrevet

Da jeg gikk på pillen (Trinordiol), tok jeg siste aktive pille på tirsdag, og fikk mensen på lørdag, søndag eller så sent som mandag.

Åja, da så. Da kan jeg bare vente da. Har pleid å få lørdag/søndag, men lurte bare på når andre fikk det. Blir bare bekymret jeg, kanskje uten grunn. Men vil få den, for så å bli ferdig så fort som mulig...

Skrevet

Jeg tar den siste på torsdag, og får mensen sent søndag eller tidlig mandag.

Skrevet

Før tok jeg siste fredag, og fikk mensen mandag, men etterhvert begynte mensen komme på tirsdagen i stedet, så nå tar jeg siste på torsdager, slik at jeg får mensen på mandag igjen.

Gjest spør jeg!
Skrevet

Jeg tar den siste på torsdag, og får mensen sent søndag eller tidlig mandag.

Ja, da har jeg ingen grunn til bekymring. Får bare vente og se.

Gjest spør jeg!
Skrevet

Før tok jeg siste fredag, og fikk mensen mandag, men etterhvert begynte mensen komme på tirsdagen i stedet, så nå tar jeg siste på torsdager, slik at jeg får mensen på mandag igjen.

Ah. Så den begyte å komme senere? Kanskje det er det som skjer hos meg også? Usj, det likte jeg ikke. For da vil den vare en dag ekstra. ja,ja.

Skrevet

Ah. Så den begyte å komme senere? Kanskje det er det som skjer hos meg også? Usj, det likte jeg ikke. For da vil den vare en dag ekstra. ja,ja.

Ja, men da hadde jeg gått på p-piller i 3 år eller noe sånt. I begynnelsen fikk jeg den tidlig på mandagen, og så begynte den å komme senere og senere på dagen, helt til den ikke kom før tirsdag. Tror det har en sammenheng med at mensen har blitt svakere og svakere, jo lenger jeg tatt på p-pillen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...