Gå til innhold

vet ikke hva jeg skal gjøre dette året..

Anbefalte innlegg

Gjest initiimtt
Skrevet

er ferdig med vidergående, skal ha ett friår for å finne ut hva jeg vil videre...har så vanskelig for å bestemme meg, tenk om jeg velger feil osv..

har søkt på en del jobber, men ikke fått napp enda..trenger noe nyttig å fylle tiden med, kan ikke gjøre "ingenting" ett helt år..

vurderte å ta kurs e.l for å få ekstrapoeng og ha noe å gjøre, men det er for sent nå, må isåfall ta det som kurs hjemme..

hadde tenkt å bruke tid på å forbedre helsen min nå som jeg ikke skal studere, finne ut av ting osv..som jeg ikke fikk tilstrekkelig tid til mens jeg gikk på skole og hadde det presset på meg hele tiden..

men føler ike jeg kommer noen vei med noe..en plass må jeg begynne, og liker ikke at folk tenker jeg er lat osv pga at jeg ikke studerer,,

noen tips, forslag,.whatever?

Skrevet

Hva med folkehøyskole?

Eller kanskje du kan reise litt? Eller skaffe deg en jobb?

Ikke tenk på hva andre synes. Jeg tror ikke folk ser på deg som lat selv om du ikke studerer.

Gjest ike fortvil
Skrevet

Det er bedre at du er sikker på hva du vil, enn at du begynner på hva som helst bare for å gå på skole. Det gjorde jeg! Dumt dumt var det. Jeg sluttet. Så nå jobber jeg, og "venter" på at jeg skal finne ut hva jeg vil videre.

Når du finner deg jobb, kanskje du kan reise litt, eller begynner med noen hobbyer, eller trene? For uansett blir det kjedelig å bare sitte hjemme å drive dank. Man må gjøre noe, for å føle seg bra. Mener jeg da. Lykke til=)

Men ikke bry deg om andre skal syns du er lat. Det er MANGE som ikke begynnerpå skole rett etter vgs. De tar tankepause, og begynner evnt. senere. Du er ikke alene.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er bedre at du er sikker på hva du vil, enn at du begynner på hva som helst bare for å gå på skole. Det gjorde jeg! Dumt dumt var det. Jeg sluttet. Så nå jobber jeg, og "venter" på at jeg skal finne ut hva jeg vil videre.

Når du finner deg jobb, kanskje du kan reise litt, eller begynner med noen hobbyer, eller trene? For uansett blir det kjedelig å bare sitte hjemme å drive dank. Man må gjøre noe, for å føle seg bra. Mener jeg da. Lykke til=)

Men ikke bry deg om andre skal syns du er lat. Det er MANGE som ikke begynnerpå skole rett etter vgs. De tar tankepause, og begynner evnt. senere. Du er ikke alene.

Jobb eller folkehøyskole! =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Svarte til deg, jeg.. Det ble jo feil..sorry

Gjest initiimtt
Skrevet

hva er det m helsen din da?

lit forskjellig som jeg må finne ut av bare..noe med magen, må finne ut hva jeg ikke tåler osv..noe med knærne og ryggen..må bare få tid til å "pleie" meg selv litt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...