Gjest carrotts Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 jeg blir bare tiltrukket/forelska i folk med samme hudfarve som meg. Kan være venner og sånt men ikke bli tiltrukket. Jeg som er rar eller rasistisk? også er jeg lav og overvektig selv.. men kunnne aldri blitt tiltrukket av en overvektig lav gutt. burde jeg senke standaren ellers vil jeg aldri finne noen? eller er jeg bare ikke blitt ordentlig voksen enda? 0 Siter
Gjest ja si det du Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Det siste virker overveiende mest sannsynlig :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Det er nok det siste ja. Om du finner en som passer for deg kommer du til å drite i hvordan han/hun ser ut. 0 Siter
petter smart Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Verden er full av enslige som ser ut som takras selv, men likevel forventer å bli sammen en Brad Pitt eller Angelina Jolie. Får håpe du ikke er voksen ennå og innser at det på innsiden er viktigst. Og en får håpe at andre synes det når de ser på deg også. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Verden er full av enslige som ser ut som takras selv, men likevel forventer å bli sammen en Brad Pitt eller Angelina Jolie. Får håpe du ikke er voksen ennå og innser at det på innsiden er viktigst. Og en får håpe at andre synes det når de ser på deg også. Nå beskrev faktisk denne personen hve/hvem h*n blir tiltrukket av, og ikke hvilke krav til hva og hvem en partner skal være. "....................................." 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Jeg innrømmer glatt at det er en del "folkeslag" som ikke tiltrekker meg som partnere heller, som venner er noe helt annet. Men jeg ser ikke bort fra at jeg kunne falt for en alikevel om han hadde klart å erobre hjertet mitt. ) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 vi kan ikke styre hvem vi blir forelsket i. Synes ikke du virker rar eller rasistisk for det Dette kan også ha med kulturforskjeller å gjøre.. 0 Siter
Gjest solemaniya Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Du sier indirekte at så langt har du bare blitt tiltrukket av noen som har samme hudfarge og er slanke. Tror ikke at du skal tro at det vil bli slik for evig og alltid. 0 Siter
Gjest miiiija Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Det er da mange høye slanke gutter som liker lave jenter, som er litt overvektige (vet ikke om hvor overvektig du er),... så det blir nok noen på deg og:-) Like høye slanke menn av samme hudfarge er nå meget normalt tror nå jeg. Fins ikke rasisme i det. Kvinner er jo som ofte lavere og litt rundere enn menn, da... 0 Siter
Prozak Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Jeg innrømmer glatt at det er en del "folkeslag" som ikke tiltrekker meg som partnere heller, som venner er noe helt annet. Men jeg ser ikke bort fra at jeg kunne falt for en alikevel om han hadde klart å erobre hjertet mitt. ) Det blir jo egentlig like enkelt og "basic" som at man i utgangspunktet ikke tiltrekkes av f.eks blondiner. Det betyr ikke at man ikke plutselig kan møte en som tiltrekker en. "....................................." 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Det blir jo egentlig like enkelt og "basic" som at man i utgangspunktet ikke tiltrekkes av f.eks blondiner. Det betyr ikke at man ikke plutselig kan møte en som tiltrekker en. "....................................." Jepp, men det virket som om det var diskriminerende å si at man i utgangspunktet ikke blir tiltrukket av f.eks. arabere, men om man sier det samme om f.eks. rødhårete så er det noe helt annet?! 0 Siter
Prozak Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Jepp, men det virket som om det var diskriminerende å si at man i utgangspunktet ikke blir tiltrukket av f.eks. arabere, men om man sier det samme om f.eks. rødhårete så er det noe helt annet?! Mulig, men "diskriminering" er helt irrelevant i den sammenhengen :-) "...................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.