Gjest helt grønn Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Hver gang jeg skrur på maskinen, får jeg nå opp meldingen "hprbUpdate.exe forsøker å få tilgang til Internett". SÅ ber den meg velge om jeg skal tillate eller blokkere. Det står at den ligger under HPprogramfiler/assistant/bin Jeg la nylig inn et foto-program jeg fikk da jeg kjøpte digitalkamera. Er denne filen bare en del av det, som er trygg å åpne? (det er etter det at jeg har fått den opp). Er bare så livredd for å åpne virus, det er derfor jeg spør! 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Det høres ut som fotoprogrammet bare vil søke etter nye oppdateringer på nett. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Dette er et program som søker etter oppdateringer til HP sin programvare. Det er bare å tillate at det får tilgang til nettet, ingen fare med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.