Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vel, noen ganger må vi lure dere litt så dere forstår hva dere egentlig føler ;)

Jeg er ingen stor tilhenger av taktiske spill generelt, men akkurat dette er ikke så dumt. Spesielt hvis "forholdet" står stille og man ikke har så mye å tape på det.

Og ja, jeg har nok rotet meg borti et par umodne karer, og håper jeg er ferdig med slike. :)

Du er ikke ferdig med å rote deg bort i umodne menn.

Ikke med mindre du har planer om å bli lesbisk. :)

Fortsetter under...

Du er ikke ferdig med å rote deg bort i umodne menn.

Ikke med mindre du har planer om å bli lesbisk. :)

Desverre finnes det alt for mange slike her i verden, er ikke så lett å styre unna.

Men jeg er ferdig med det motsatte kjønn for en stund. (ikke det at jeg har tenkt å prøve mitt eget kjønn hehe) men alt blir så komplisert når dere tropper inn i livet mitt! ;)

Jepp, det er ihvertfal planen, så får vi se hvor lenge det varer. ;)

Ta det med ro, og ikke overanalyser ting.

Jeg tror helt sikkert han liker deg veldig godt, han trenger bare litt mer tid før han kan si at han er forelsket, kanskje.

Så lenge dere har det bra sammen, er det vel bare å fortsette med det.

Jeg vil vel si at dere er sammen. Dere har avtalt dere i mellom at dere ikke skal treffe andre, og dere opptrer som et par når dere er sammen med venner.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...