Gå til innhold

Helt tilfeldig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff en hyggelig mann i går. Helt tilfeldig. Jeg og datteren min dro på museumsdag, matdag. Og helt sånn plutselig sto han der.

Det viser seg at han også har en datter på ni år. Alene - vi hang liksom litt sammen, og datteren så ut til å trives sammen med oss. Han virket usedvanlig åpen, men beskjeden på samme tid.

Jeg og datteren min skulle spise middag på peppes etterpå, hadde vi bestemt - og freidige meg spurte om de ville være med. Joda, det ville de. Vi koste oss i to timer, men det virket som to minutter. Han spanderte på oss alle, tilomed.

Hæ?

Vi utvekslet telefonnr etterpå. Vi ble enige om å holde kontakten. Håper jo at det blir noe ut av det da.

Jeg er godt voksen og alene med jenta mi, og det er lenge siden "amor skjøt med skarpt" - det kjennes nesten slik at den gjorde det i går.

Litt syvende himmel i dag.

Skrevet

Ja, amor rammer når man minst aner det... Blir spennende dette, og noe å glede seg over uansett hvordan det går videre. Tvi tvi!

Skrevet

Det er jo ofte i mer eller mindre tilfeldige sammenhenger at man treffer interessante folk :-)

"...................................."

Gjest skrævadottir
Skrevet

Glad på dine vegne, men har jeg ikke hørt dette før, mon tro? :-)

Har jeg ikke hørt om hu som har truffet 3 tilsynelatende utmerkede eksemplarer bare med hjelp av hunden? Det dyret kan sjarmere hvem som helst i senk, men dama er ganske middels, og det var bare tilsynelatende. Det kan sikkert unger også. Også begge har hunder og begge har unger. Eller helt forferdelig: begge har både unger og bikkjer, og hjemme har de enda flere!!

Jeg skjønner ikke at det er fordel med hunder eller unger. Forklar meg.

Ei venninne er enslig og var ute med barnet. Hun traff en fyr i skogen (de løper løse i skogen visst). Han spurte etter en stund hvor hun bodde, og hun forstalte om de 5 andre ungene og en treroms i en mye omtalt bydel. Hun sa det bare gikk noen sekunder, så fikk han det fryktelig travelt, det hang igjen en liten støvsky ettern. Er det ikke det indre som teller?

Skrevet

Har jeg ikke hørt om hu som har truffet 3 tilsynelatende utmerkede eksemplarer bare med hjelp av hunden? Det dyret kan sjarmere hvem som helst i senk, men dama er ganske middels, og det var bare tilsynelatende. Det kan sikkert unger også. Også begge har hunder og begge har unger. Eller helt forferdelig: begge har både unger og bikkjer, og hjemme har de enda flere!!

Ei venninne er enslig og var ute med barnet. Hun traff en fyr i skogen (de løper løse i skogen visst). Han spurte etter en stund hvor hun bodde, og hun forstalte om de 5 andre ungene og en treroms i en mye omtalt bydel. Hun sa det bare gikk noen sekunder, så fikk han det fryktelig travelt, det hang igjen en liten støvsky ettern. Er det ikke det indre som teller?

*Hehe* Jo, det indre teller mye, men jeg er redd jeg også hadde fått litt kalde føtter om jeg hadde truffet på en fyr med 6 unger... 1-2-3, ja, kaaaaanskje 4 unger hadde vært greit, men 6? Veeeel....

Gjest skrævadottir
Skrevet

*Hehe* Jo, det indre teller mye, men jeg er redd jeg også hadde fått litt kalde føtter om jeg hadde truffet på en fyr med 6 unger... 1-2-3, ja, kaaaaanskje 4 unger hadde vært greit, men 6? Veeeel....

Det blir ikke mye hanky-panky i det huset med unger fra 15-2 år.

Når hu skal ha fri, så flytter eksen inn. hun ut til foreldra pluss en haug andre arrangenenter som tar timevis å administrere. Flott system, jeg skjønner ikke det spøtt av det. Sikkert ikke mye tid til hanky-panky.

Skrevet

Skjønte ikke helt pointet ditt, men det var morsom lesing, uansett ;-)

Skal vokte meg for 6 unger og mye hanky panky, skjønner jeg.

;-)***

Gjest skrævadottir
Skrevet

Skjønte ikke helt pointet ditt, men det var morsom lesing, uansett ;-)

Skal vokte meg for 6 unger og mye hanky panky, skjønner jeg.

;-)***

I det bildet kan jeg vel legge til at jeg lurer på hvor mye dette betyr dette med unger, bikkjer og sånt når partnere skal velges.

Unger og bikkjer _er_ i veien for visse aktiviteter.

Selvsagt er det en positiv ting å være glad i unger og dyr, bevares.

Men så var det vel romantikk vi skulle snakke om. Det er jo så koselig og sympatisk med å være en med barne- og dyretekke. Men hva skjer hvis det er skrekkelig mange av dem? Når er nullpuktet? Hvis jeg er enslig, hvor mange unger av en viss alder skal til før jeg får det travelt?

Skrevet

I det bildet kan jeg vel legge til at jeg lurer på hvor mye dette betyr dette med unger, bikkjer og sånt når partnere skal velges.

Unger og bikkjer _er_ i veien for visse aktiviteter.

Selvsagt er det en positiv ting å være glad i unger og dyr, bevares.

Men så var det vel romantikk vi skulle snakke om. Det er jo så koselig og sympatisk med å være en med barne- og dyretekke. Men hva skjer hvis det er skrekkelig mange av dem? Når er nullpuktet? Hvis jeg er enslig, hvor mange unger av en viss alder skal til før jeg får det travelt?

I det siste har jeg opplevd at barnet mitt har vært en "hemsko" når jeg har møtt menn.

De fleste på min alder (i førti åra) er ferdig med småbarnsperioden. Og de vegrer seg sterkt for å innlede et forhold med meg som er alene med et mindreårig barn.

At jeg traff en med ei datter, alene hører med til sjeldenhetene for meg. Det pleier være motsatt. At de er nyskilt og i panikk for å være alene.

Mor til denne konkrete jenta, døde for noen år siden i kreft. Så denne mannen er alene, alene.

Om det er andre damer eller unger i bildet her, det skal jeg greie å finne ut, etterhvert. Nå skal jeg bare nyte.

Har fått txtmld allerede.

Skrevet

I det siste har jeg opplevd at barnet mitt har vært en "hemsko" når jeg har møtt menn.

De fleste på min alder (i førti åra) er ferdig med småbarnsperioden. Og de vegrer seg sterkt for å innlede et forhold med meg som er alene med et mindreårig barn.

At jeg traff en med ei datter, alene hører med til sjeldenhetene for meg. Det pleier være motsatt. At de er nyskilt og i panikk for å være alene.

Mor til denne konkrete jenta, døde for noen år siden i kreft. Så denne mannen er alene, alene.

Om det er andre damer eller unger i bildet her, det skal jeg greie å finne ut, etterhvert. Nå skal jeg bare nyte.

Så koselig! Nyt det og ha en fin høst :-)

Gjest skrævadottir
Skrevet

Sikkert koselig, kos deg.

Ikke bry deg om meg.

Jeg liker å skape scenarier, og diskutere. Jeg holder mine egne holdninger skjult og utenfor. Ikke alle skjønner det der, at det er mulig å legge vekk følelser for en stund og se på realitetene.

En som velger en med unger må regne med å ta i et tak økonomisk og praktisk, eller så er det egentlig bare å stikke. Noen må regne med å bare være barnefriknullekompis annenhver helg, passer ikke det, så er det bare å stikke.

Skrevet

Sikkert koselig, kos deg.

Ikke bry deg om meg.

Jeg liker å skape scenarier, og diskutere. Jeg holder mine egne holdninger skjult og utenfor. Ikke alle skjønner det der, at det er mulig å legge vekk følelser for en stund og se på realitetene.

En som velger en med unger må regne med å ta i et tak økonomisk og praktisk, eller så er det egentlig bare å stikke. Noen må regne med å bare være barnefriknullekompis annenhver helg, passer ikke det, så er det bare å stikke.

Klart jeg bryr meg om deg. Og du peker på relevante ting, som økonomi og "helgeknullforhold".

Ikke aktuellt for mitt vedkommende, men verdt å være obs! og ha slike ting i bakhodet. Selvfølgelig!

Gjest skrævadottir
Skrevet

Klart jeg bryr meg om deg. Og du peker på relevante ting, som økonomi og "helgeknullforhold".

Ikke aktuellt for mitt vedkommende, men verdt å være obs! og ha slike ting i bakhodet. Selvfølgelig!

Noen kvinner er sure på menn som ikke vil være sammen med kvinner med mange barn, og forstår ikke at barn er noe problem. Andre vil ikke introdusere en ny partner for barna, og han får ikke komme før hun har fått dem ut av huset torsdag kl 17 og må forsvinne før de kommer tilbake mandag kl 17.

At noen da tar mannens parti, faller dem tungt for hjertet.

Skrevet

Noen kvinner er sure på menn som ikke vil være sammen med kvinner med mange barn, og forstår ikke at barn er noe problem. Andre vil ikke introdusere en ny partner for barna, og han får ikke komme før hun har fått dem ut av huset torsdag kl 17 og må forsvinne før de kommer tilbake mandag kl 17.

At noen da tar mannens parti, faller dem tungt for hjertet.

Det må være opp til hver enkelt om de ønsker å innlede et forhold med noen, og på hvilke premisser.

At noen (eks. menn) ikke ønsker forhold der barn er endel av pakkeløsningen, det må respekteres. Det er vel viktig i slike tilfeller at man klargjør det på et tidlig tidspunkt.

Så slipper hun eller han og barna å bli skuffet.

Ellers kan man sikkert bruke mye krefter på å bli sur på litt av hvert, om noen gidder det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...