Gå til innhold

Når man ikke

Gjest lurer jeg på i dag

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på i dag
Skrevet

har råd til å betale min. 3000 for et rom i Oslo, hva gjør man da?

Gjest lurer jeg på i dag
Skrevet

Da bor en et annet sted.

tips? trenger nærhet til oslo, lav leie for et rom. Gjerne på Sogn-siden.

Skrevet

Kom deg utenfor bygrensen. Det behøver ikke å bli lengre reise enn fra mange steder i Oslo.

Og glem vestkanten.

Skrevet

Da må du (hvis du ikke er heldig å finne noe sentralt og billig), belage deg på lenger reisevei, og bo et stykke utenfor byen.

Skrevet

Hvis du reiser fra sentrum mot Sogn, så er vel bymarka neste.. Du finner ikke noe usentralt på Sogn-siden..

Du må sette deg ned med kart over t-bane og trikk/buss, og så finner du noe som ligger langs banen (eller toget), og så bruker du buss / trikk / bysykkel til å komme deg fra banen og dit du skal i byen (feks Blindern).

Skrevet

Kom deg utenfor bygrensen. Det behøver ikke å bli lengre reise enn fra mange steder i Oslo.

Og glem vestkanten.

Bo sammen med en venn? -det gjorfe jeg da jeg gikk på skolen.

Skrevet

Hva hvis du får et rom til 2.900? Da er det jo litt dumt at du har satt 3000,- som minimum pris...

Skrevet

Hva hvis du får et rom til 2.900? Da er det jo litt dumt at du har satt 3000,- som minimum pris...

Det var jo sikkert ikke maksimumspris h*n mente...:-)

"...................................."

Skrevet

Det hjelper vel lite å bosette seg et stykke lengre unna der det er billigere, da må du jo ut med med i reisekostnader...

Skrevet

Det var jo sikkert ikke maksimumspris h*n mente...:-)

"...................................."

Var litt kjapp. Ser nå at h*n skrev "ikke råd til å betale min 3000". Da ble mitt forsøk på ironi litt feil...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Søker studentbolig eller flytter inn i kollektiv.

Skrevet

Glem det, finn deg et kollektiv på Frogner eller majorstua er du i hvert fall nært banen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...