Gjest lurer jeg på i dag Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 har råd til å betale min. 3000 for et rom i Oslo, hva gjør man da? 0 Siter
Gjest enkelt og greit Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Da bor en et annet sted. 0 Siter
Gjest lurer jeg på i dag Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Da bor en et annet sted. tips? trenger nærhet til oslo, lav leie for et rom. Gjerne på Sogn-siden. 0 Siter
Atene Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 tips? trenger nærhet til oslo, lav leie for et rom. Gjerne på Sogn-siden. Kom deg utenfor bygrensen. Det behøver ikke å bli lengre reise enn fra mange steder i Oslo. Og glem vestkanten. 0 Siter
Gjest pendle Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Da må du (hvis du ikke er heldig å finne noe sentralt og billig), belage deg på lenger reisevei, og bo et stykke utenfor byen. 0 Siter
Gjest pendle Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 tips? trenger nærhet til oslo, lav leie for et rom. Gjerne på Sogn-siden. Hvis du reiser fra sentrum mot Sogn, så er vel bymarka neste.. Du finner ikke noe usentralt på Sogn-siden.. Du må sette deg ned med kart over t-bane og trikk/buss, og så finner du noe som ligger langs banen (eller toget), og så bruker du buss / trikk / bysykkel til å komme deg fra banen og dit du skal i byen (feks Blindern). 0 Siter
flisa Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Kom deg utenfor bygrensen. Det behøver ikke å bli lengre reise enn fra mange steder i Oslo. Og glem vestkanten. Bo sammen med en venn? -det gjorfe jeg da jeg gikk på skolen. 0 Siter
Gjest grønn blomst Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Bo sammen med en person. 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Hva hvis du får et rom til 2.900? Da er det jo litt dumt at du har satt 3000,- som minimum pris... 0 Siter
Prozak Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Hva hvis du får et rom til 2.900? Da er det jo litt dumt at du har satt 3000,- som minimum pris... Det var jo sikkert ikke maksimumspris h*n mente...:-) "...................................." 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Det hjelper vel lite å bosette seg et stykke lengre unna der det er billigere, da må du jo ut med med i reisekostnader... 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Det var jo sikkert ikke maksimumspris h*n mente...:-) "...................................." Var litt kjapp. Ser nå at h*n skrev "ikke råd til å betale min 3000". Da ble mitt forsøk på ironi litt feil... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Søker studentbolig eller flytter inn i kollektiv. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Leier en etroms på anker studenthjem. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 tips? trenger nærhet til oslo, lav leie for et rom. Gjerne på Sogn-siden. Glem det, finn deg et kollektiv på Frogner eller majorstua er du i hvert fall nært banen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.