citoyen Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Lurer på om det er noen elektrikerkyndige personer her inne som vet hva som kan være galt. Termostaten til varmekablene på badet klikker ofte av og på flere ganger i minuttet. Den lille lysdioden lyser rødt og grønt om hverandre som et diskolys. Hva kan være galt? Blir det dyrt å reparere? Må vi ta fra hverandre hele badet? 0 Siter
mrxx Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Det er nok bare termostaten som begynner å hikke. Dette er en elektronisk sak og elektronikken begynner å bli litt FOR følsom. Det er ikke mye jobb å skifte den, men du må ha en elektriker til å gjøre det. Hvis du ikke kan det selv eller har en mann som er nevekyndig og vet godt hva han gjør. Jeg gjør slikt selv, men det er fordi jeg har lov til det og vet hvordan det skal gjøres, selv om jeg ikke er elektriker. Du trenger ikke å demontere hele badet. 0 Siter
citoyen Skrevet 5. september 2005 Forfatter Skrevet 5. september 2005 Det er nok bare termostaten som begynner å hikke. Dette er en elektronisk sak og elektronikken begynner å bli litt FOR følsom. Det er ikke mye jobb å skifte den, men du må ha en elektriker til å gjøre det. Hvis du ikke kan det selv eller har en mann som er nevekyndig og vet godt hva han gjør. Jeg gjør slikt selv, men det er fordi jeg har lov til det og vet hvordan det skal gjøres, selv om jeg ikke er elektriker. Du trenger ikke å demontere hele badet. Godt å høre Takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.