Gå til innhold

Termostat som klikker av og på ustanselig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen elektrikerkyndige personer her inne som vet hva som kan være galt.

Termostaten til varmekablene på badet klikker ofte av og på flere ganger i minuttet. Den lille lysdioden lyser rødt og grønt om hverandre som et diskolys. Hva kan være galt? Blir det dyrt å reparere? Må vi ta fra hverandre hele badet?

Fortsetter under...

Skrevet

Det er nok bare termostaten som begynner å hikke. Dette er en elektronisk sak og elektronikken begynner å bli litt FOR følsom.

Det er ikke mye jobb å skifte den, men du må ha en elektriker til å gjøre det. Hvis du ikke kan det selv eller har en mann som er nevekyndig og vet godt hva han gjør.

Jeg gjør slikt selv, men det er fordi jeg har lov til det og vet hvordan det skal gjøres, selv om jeg ikke er elektriker.

Du trenger ikke å demontere hele badet.

Skrevet

Det er nok bare termostaten som begynner å hikke. Dette er en elektronisk sak og elektronikken begynner å bli litt FOR følsom.

Det er ikke mye jobb å skifte den, men du må ha en elektriker til å gjøre det. Hvis du ikke kan det selv eller har en mann som er nevekyndig og vet godt hva han gjør.

Jeg gjør slikt selv, men det er fordi jeg har lov til det og vet hvordan det skal gjøres, selv om jeg ikke er elektriker.

Du trenger ikke å demontere hele badet.

Godt å høre :) Takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...