Gå til innhold

Xenical

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med det? Jeg skal til legen å få det snart..

Angela1365380318
Skrevet

Gikk på det en god stund, hadde liten effekt på kiloene. Fikk dårlig mage og alt det der, i begynnelsen var det eneste forskjell jeg merket. Gikk ikke ned noe da jeg bare tok pillene, da jeg begynte å trene begynte jeg å gå ned, men jeg går alltid ned når jeg trener og passer kostholdet, så da jeg sluttet med xenical og spsite mer fornuftig og trente gikk jeg ned mye fortere og mer en på xenical. Det er ikke det vidunermiddelet jeg trodde det var, faktisk tviler jeg på om det funker overhodet. Kutt ned på maten og gå deg en tur, og du sparar dette pleceboet og myyye penger. xenical er veldig dyrt ca 750kr mnd.

Gjest ikke prøvd dem selv
Skrevet

Spiser du mye fet mat, så virker de, de er slankerenes svar på alkoholikerenes antabust.

Når du spiser fet mat, vil maten komme FORT rennenes ut igjen. Har ei venninne som måtte slutte med dem, nettopp pga diareèn hun fikk av dem. Bare hun reiste seg opp fra sittenes stilling så kunne det renne ut av henne, hun hadde liten kontroll på det.

Spiser du lite fet mat, vil en ikke ha noen virkning av dem.

Gjest har prøvd begge deler
Skrevet

Vil anbefale deg å få resept på Reductil i stedet.

De går ikke på magen, men virker på et senter i hjernen som gjør at du får en metthetsfølelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...