Gå til innhold

Endelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har jeg fått fingern ut og fått unna litt arbeid, og gjett om det føles godt, ca 1 måned har det tatt å komme i gang etter ferien. Godt jeg ikke er ansatt hos noen, for da hadde jeg vel ikke hatt jobb lenger.

Før helgen gikk det plutselig opp for meg at arbeidet hadde vokst meg over ørene, og jeg ble litt deppa.

Men jeg tok meg sammen, stod på hele lørdag formiddag + deler av søndagen, og i morges fikk jeg unna siste rest, så nå er jeg ajour.

Det er SÅ deilig, nå er det bare snakk om dager til kjæresten min kommer også, han har vært borte i 2 uker, men det føles som 2 år.

Så i dag er jeg glad.....og har tatt fri resten av dagen og ungene skal få livretten sin til middag!

Og hvis alt går etter planen får jeg tid til å trene også!

(nå trenger jeg bare litt skryt..... :o)

kakki1365380609
Skrevet

Fliiink jente :o) Du er en inspirasjon for alle andre...og nå lettere været også :o)

Flinkere enn meg i alle fall, har kun gjort det nødvendigste i dag og heller spilt spill med guttungen.

Aller helst ville jeg ha funnet meg en bok og vært i sengen resten av dagen......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...