Gå til innhold

mail til bassisten?

Anbefalte innlegg

Gjest sputnik 133
Skrevet

er det altså slik at man sender inn mail til bassisten, med foto, nick, passord...og så skal man få en mail tilbake med adr til dette fotogalleriet?

vi får ikke noe mail tilbake vi..

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• Dorthe

11

• amber sun

10

• IngenLurerDenneGutten

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest til sputnik og co
Skrevet

Hvem er vi? Jeg kjenner ikke nicket ditt. Nicket må ha vært på dol en stund for at du/dere skal få komme i galleriet.

Skrevet

Sikkert fordi han aldri har hørt om deg....det må være noen som er kjent på DOL eller at noen kjente "går god for deg" :)

Man kan ikke bare snike seg inn med et fersk nick, et fake bilde og tro man får se våre vakre kontrafei sånn uten videre! :)

Ørkenvandreren
Skrevet

Legg ut et innlegg på forum for Meldinger.

Om ikke Bassisten selv ser innlegget, blir det nok plukket opp av hans samboer som slenger innom DOL av og til.

Gjest batteri & co :)
Skrevet

Hvem er vi? Jeg kjenner ikke nicket ditt. Nicket må ha vært på dol en stund for at du/dere skal få komme i galleriet.

"vi" er 2 stykker som gjerne vil få tilgang til dette berømte galleriet, men vi skifter nick ofte på forumene så ikke rart dere ikke gjenkjenner dem..men det faste nicket hennes er batteri, og hun har vært på dol i ett par år, så er nok ikke helt ukjent :)

Skrevet

"vi" er 2 stykker som gjerne vil få tilgang til dette berømte galleriet, men vi skifter nick ofte på forumene så ikke rart dere ikke gjenkjenner dem..men det faste nicket hennes er batteri, og hun har vært på dol i ett par år, så er nok ikke helt ukjent :)

Hvis dere ikke bruker fast nick synes jeg ikke dere skal få tilgang.

Forresten er dere ikke anonyme mer hvis dere legger dere inn der.

Gjest til sputnik og co
Skrevet

Jeg er enig i det.

Skrevet

er klar over det, at vi ikke er anonyme mer..men så får ikke hvem som helst tilgang til galleriet heller da.

jeg bruker mitt nick når det ikke er veldig personlige innlegg jeg skriver her.. ellers vet jeg jo at mange her inne benytter ulike nick etter hvilke innlegg de skriver/svarer på.. ikke fordi jeg ikke kan stå for det jeg sier, men fordi jeg ønsker å ha noe privat og ikke alltid føler meg like "trygg" hvis jeg skriver under med mitt faste nick.

Gjest til sputnik og co
Skrevet

er klar over det, at vi ikke er anonyme mer..men så får ikke hvem som helst tilgang til galleriet heller da.

jeg bruker mitt nick når det ikke er veldig personlige innlegg jeg skriver her.. ellers vet jeg jo at mange her inne benytter ulike nick etter hvilke innlegg de skriver/svarer på.. ikke fordi jeg ikke kan stå for det jeg sier, men fordi jeg ønsker å ha noe privat og ikke alltid føler meg like "trygg" hvis jeg skriver under med mitt faste nick.

Er en av dere veggis?

Skrevet

Nei, du har ikke kjent nok nick i forhold til resten som er der inne. Du får bruke nicket ditt noen mnd så vi vet hvem du er før du får titte på oss andre.

Alle hadde sikkert synes det var kult å kikke inn der uten å legge ut bilde og nick sjøl.

Skrevet

Jeg er enig i det.

Ikke at jeg er så råredd for at folk skal vite hvem jeg er men jeg synes at hvis man er så redd for å skrive under eget nick så bør man fortsette å være anonym uten bilde.

Gjest til sputnik og co
Skrevet

Ikke at jeg er så råredd for at folk skal vite hvem jeg er men jeg synes at hvis man er så redd for å skrive under eget nick så bør man fortsette å være anonym uten bilde.

Helt enig.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Nei, du har ikke kjent nok nick i forhold til resten som er der inne. Du får bruke nicket ditt noen mnd så vi vet hvem du er før du får titte på oss andre.

Alle hadde sikkert synes det var kult å kikke inn der uten å legge ut bilde og nick sjøl.

Fatter heller ikke hvor bassisten har gjort av seg.

Så at noen av jentene hadde sendt nytt bilde der de er brune og deilige.

Fant et ferskt bilde av meg og, der jeg i hvert fall var brun. (mest innvendig)

Skrevet

Fatter heller ikke hvor bassisten har gjort av seg.

Så at noen av jentene hadde sendt nytt bilde der de er brune og deilige.

Fant et ferskt bilde av meg og, der jeg i hvert fall var brun. (mest innvendig)

Knis, da må jeg inn å kikke ;o)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Knis, da må jeg inn å kikke ;o)

Tror ikke han har lagt det ut enda.

Skrevet

Tror ikke han har lagt det ut enda.

Det var det gamle bilde av deg der da. Har du sendt msnbildet ditt eller?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det var det gamle bilde av deg der da. Har du sendt msnbildet ditt eller?

Det med geværet mener du?:)

Skrevet

Det med geværet mener du?:)

det hadde vel vært litt i eldste laget, Nei, der du lilla caps mener jeg :o)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

det hadde vel vært litt i eldste laget, Nei, der du lilla caps mener jeg :o)

Er jeg brun der da?:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...