Gå til innhold

mail til bassisten?

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• Dorthe

11

• amber sun

10

• IngenLurerDenneGutten

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fatter heller ikke hvor bassisten har gjort av seg.

Så at noen av jentene hadde sendt nytt bilde der de er brune og deilige.

Fant et ferskt bilde av meg og, der jeg i hvert fall var brun. (mest innvendig)

Har du nytt bilde på galleriet?

*må inn og titte*

;)

Skrevet

Tror ikke han har lagt det ut enda.

Ingenting nytt ennå, ihvertfall..

Skrevet

Du får ikke tilgang med et nick folk ikke kjenner.

Skrevet

Du får ikke tilgang med et nick folk ikke kjenner.

Hvem er den nye der inne da?

Jeg har i hvert fall ikke lagt merke til det nicket.

Skrevet

Hvem er den nye der inne da?

Jeg har i hvert fall ikke lagt merke til det nicket.

Tror kanskje Dardy er en rangler.

Har i hvert fall sett nicket før.

Men de her, samt "batteri", har jeg aldri sett tidligere.

Skrevet

Du må nok ha brukt et nick over lengre tid for å få tilgang til galleriet. Det er ikke nok bare å bruke et av mange, det må være et nick med litt fartstid på dol for å være med.

Ellers kan jo hvem som helst slenge seg inn med et eller annet nick.

Skrevet

er klar over det, at vi ikke er anonyme mer..men så får ikke hvem som helst tilgang til galleriet heller da.

jeg bruker mitt nick når det ikke er veldig personlige innlegg jeg skriver her.. ellers vet jeg jo at mange her inne benytter ulike nick etter hvilke innlegg de skriver/svarer på.. ikke fordi jeg ikke kan stå for det jeg sier, men fordi jeg ønsker å ha noe privat og ikke alltid føler meg like "trygg" hvis jeg skriver under med mitt faste nick.

Kan ikke huske å ha sett nicket ditt omtrent noen gang, ihvertfall ikke mye, så om du har brukt det før så kan det ikke være særlig mye.

Tviler på at det er nok til å få tilgang.

Nicket sputnik 133 har jeg ihvertfall ikke sett.

Du kan jo være mer aktiv en stund, og så bli med i galleriet etterpå. :)

Skrevet

Kan ikke huske å ha sett nicket ditt omtrent noen gang, ihvertfall ikke mye, så om du har brukt det før så kan det ikke være særlig mye.

Tviler på at det er nok til å få tilgang.

Nicket sputnik 133 har jeg ihvertfall ikke sett.

Du kan jo være mer aktiv en stund, og så bli med i galleriet etterpå. :)

Hvis sånne som det der får tilgang til galleriet melder jeg meg ut. Nå driter jeg forsåvidt i hvem som ser bilde av meg, men det der er en prinsippsak. Blir for dumt hvis hvem som helst skal få tilgang.

Skrevet

Tror kanskje Dardy er en rangler.

Har i hvert fall sett nicket før.

Men de her, samt "batteri", har jeg aldri sett tidligere.

jeg må si jeg ble en smule snurt over å høre at nesten ingen gjenkjente nicket mitt, batteri..eller kanskje jeg bare aldri har sagt noe som noe minneverdig inntrykk på dere ;)

men i begynnelsen skrev jeg alltid under med fast nick og hadde en del interessante samtaler og diskusjoner med folk her inne, jeg er i hverfall godt kjent med en del av nickene her inne..hmm kanskje jeg bare bruker nicket mitt litt for sjelden..får vel begynne å gjøre det da,hvis det er det som må til for å få tilgang til galleriet.. lurer nemlig på hvem noen av de som er her inne er..:-)

Skrevet

jeg må si jeg ble en smule snurt over å høre at nesten ingen gjenkjente nicket mitt, batteri..eller kanskje jeg bare aldri har sagt noe som noe minneverdig inntrykk på dere ;)

men i begynnelsen skrev jeg alltid under med fast nick og hadde en del interessante samtaler og diskusjoner med folk her inne, jeg er i hverfall godt kjent med en del av nickene her inne..hmm kanskje jeg bare bruker nicket mitt litt for sjelden..får vel begynne å gjøre det da,hvis det er det som må til for å få tilgang til galleriet.. lurer nemlig på hvem noen av de som er her inne er..:-)

Det funker ikke sånn at man kan registrere seg med et nick, skrive noen innlegg med det og enda flere innlegg under andre nick.

Da faller hele poenget bort.

Hvis vi vil se bilder av noen vi ikke vet hvem er er det bare å gå på google og skrive inn "bilder", så vil vi få opp nok bilder av ukjente personer.

Skrevet

Det funker ikke sånn at man kan registrere seg med et nick, skrive noen innlegg med det og enda flere innlegg under andre nick.

Da faller hele poenget bort.

Hvis vi vil se bilder av noen vi ikke vet hvem er er det bare å gå på google og skrive inn "bilder", så vil vi få opp nok bilder av ukjente personer.

jo takk for det. ikke alltid folk er like hyggelige her inne har jeg skjønt. hadde jeg vært en som var her daglig,med samme nick under hvert innlegg, og som var en del av "gjengen", eller de "faste" dolerne her inne(noe jeg forøvrig er..) hadde det vært noe annet..hadde det ikke..

unødvendig å skape dårlig stemning av bagateller vet du. skal holde meg langt unna galleriet jeg,om jeg ikke er velkommen der..bare ikke få meg til å føle meg uvelkommen på dol også. er mange dolere vet du. ikke bare de aller mest kjente nickene som er her hver dag..

Skrevet

Hvis sånne som det der får tilgang til galleriet melder jeg meg ut. Nå driter jeg forsåvidt i hvem som ser bilde av meg, men det der er en prinsippsak. Blir for dumt hvis hvem som helst skal få tilgang.

Det er jeg enig i, sdd. Tror mange kommer til å trekke seg fra galleriet dersom det åpnes for tilfeldige nick.

Det er tross alt en grunn til at man skal ha litt fartstid og aktivitet på dol før man får tilgang.

Ellers blir det jo sånn at gud og hvermannsen kan legge inn (fake?) bilde med hvilket som helst nick, - dvs. omtrent det samme som å legge linken åpen uten passord til alle som ramler innom dol.

Skrevet

Bare litt balanse her:

Husk at det er mange som har vært her lenge, men som ikke kunne tenke seg å ha bildet sitt i Dolgalleriet.

(Selv om man er veldig nysgjerrig av seg på de andre der, det ække det).

For min del har det med at jeg vil holde på anonymiteten min å gjøre, og da hjelper det ikke at "jeg får se din hvis jeg viser deg min"-greie.

Bare så ikke det liksom skal gå fram av tråden her at alle uten de stakkars nye har bildene sine i galleriet.

Jeg skjønner godt prinsippet med det, og støtter det forsåvidt, men kunne altså ikke tenke meg det. Og jeg har vært her lenge.Riktignok skiftet nick to ganger underveis på de årene.

Skrevet

jo takk for det. ikke alltid folk er like hyggelige her inne har jeg skjønt. hadde jeg vært en som var her daglig,med samme nick under hvert innlegg, og som var en del av "gjengen", eller de "faste" dolerne her inne(noe jeg forøvrig er..) hadde det vært noe annet..hadde det ikke..

unødvendig å skape dårlig stemning av bagateller vet du. skal holde meg langt unna galleriet jeg,om jeg ikke er velkommen der..bare ikke få meg til å føle meg uvelkommen på dol også. er mange dolere vet du. ikke bare de aller mest kjente nickene som er her hver dag..

Det var da voldsomt da...

Hele poenget med billedgalleriet er at man skal se bilder av de man diskuterer med. Siden de fleste av oss kjenner hverandre under nick, og ofte bare nick, er det derfor meget relevant at vi kjenner nicket under bildet.

Er du ikke enig?

Hvis ikke forsvinner hele poenget med bildegalleriet.

Det var ikke meningen å være ufin over, ei heller forstår jeg hvordan du klarte å tolke innlegget ufint.

Skrevet

Det er jeg enig i, sdd. Tror mange kommer til å trekke seg fra galleriet dersom det åpnes for tilfeldige nick.

Det er tross alt en grunn til at man skal ha litt fartstid og aktivitet på dol før man får tilgang.

Ellers blir det jo sånn at gud og hvermannsen kan legge inn (fake?) bilde med hvilket som helst nick, - dvs. omtrent det samme som å legge linken åpen uten passord til alle som ramler innom dol.

Jupp, det blir sånn at f.eks. en som produserer vakent mange innlegg under et nick i en ukes tid, f.eks. Ulv med hans mange nick (selv om han skrifter langt mer enn en gang i uka for tiden), skulle kunne kastet seg inn i bildegalleriet for å se bildene av oss dol-kuriositetene, og så droppet å skrive med nicket de ligger der inne med, bli billedløs igjen med et annet nick, mens vi andre fortsetter å blottlegge oss under våre faste nick.

Blir det tilfellet faller hele poenget med galleriet bort.

Skrevet

Bare litt balanse her:

Husk at det er mange som har vært her lenge, men som ikke kunne tenke seg å ha bildet sitt i Dolgalleriet.

(Selv om man er veldig nysgjerrig av seg på de andre der, det ække det).

For min del har det med at jeg vil holde på anonymiteten min å gjøre, og da hjelper det ikke at "jeg får se din hvis jeg viser deg min"-greie.

Bare så ikke det liksom skal gå fram av tråden her at alle uten de stakkars nye har bildene sine i galleriet.

Jeg skjønner godt prinsippet med det, og støtter det forsåvidt, men kunne altså ikke tenke meg det. Og jeg har vært her lenge.Riktignok skiftet nick to ganger underveis på de årene.

Til SDD, om det var meg du mente:

Har ikke syntes du var ufin.

Ville bare påpeke at man kan jo ha grunner til å ikke ville ha bildet sitt her.

Kanskje jeg har bare ett øye, eller to neser eller sitter på et utsatt sted, tenk om jeg sitter i regjeringen ...

OK? Jeg skjønner at det er fint å kunne "se" hvem man diskuterer med, men jeg har grunner til å stå over.

Og det er sikkert noen med meg som også gjør det.

Gjest solemaniya
Skrevet

Jupp, det blir sånn at f.eks. en som produserer vakent mange innlegg under et nick i en ukes tid, f.eks. Ulv med hans mange nick (selv om han skrifter langt mer enn en gang i uka for tiden), skulle kunne kastet seg inn i bildegalleriet for å se bildene av oss dol-kuriositetene, og så droppet å skrive med nicket de ligger der inne med, bli billedløs igjen med et annet nick, mens vi andre fortsetter å blottlegge oss under våre faste nick.

Blir det tilfellet faller hele poenget med galleriet bort.

Høres merkelig ut at du greier å følge med en som skifter nick flere ganger i uken? Har problemer med å tro på deg.

Gjest solemaniya
Skrevet

For all del så lenge reglene er slik de er så kan gjengen ha de meningene de vil. vi andre kan bruke doktoronline så mye vi vil, og trenger det like mye som de som er innom for å takke hverandre for sist.

Skrevet

Til SDD, om det var meg du mente:

Har ikke syntes du var ufin.

Ville bare påpeke at man kan jo ha grunner til å ikke ville ha bildet sitt her.

Kanskje jeg har bare ett øye, eller to neser eller sitter på et utsatt sted, tenk om jeg sitter i regjeringen ...

OK? Jeg skjønner at det er fint å kunne "se" hvem man diskuterer med, men jeg har grunner til å stå over.

Og det er sikkert noen med meg som også gjør det.

Det var ikke deg jeg svarte, men batteri.

Hvis man har sine grunner til ikke å delta i billedgalleriet er det jo bare å ikke delta. De fleste er ikke der, men uansett hvem man viser seg å være er det ingen selvfølge å få se bilde av dem man diskuterer med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...